فروشگاههای آماده آینده با کیوسکهای هوش مصنوعی و سلفسرویس پشتیبانی میشوند
16 ژانویه 2023 – RESEARCH TRIANGLE PARK، NC – امروز، در کنفرانس خردهفروشی NRF 2023، لنوو (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) چشمانداز خود را برای آینده خردهفروشی بر اساس مجموعه راهحلهای خردهفروشی سرتاسری که شامل سختافزار، نرمافزار و خدمات برای افزایش خرید است، ترسیم کرد. تجربه. لنوو کیوسک خود سرویس Scan-n-Go و همچنین راه حل های جدید هوش مصنوعی، زیرساخت و ویترین دیجیتال خود را به نمایش می گذارد.
Lenovo شاهد افزایش تقاضا برای راهحلهای سلفسرویس است که تجربیات دیجیتال را در عملیات خردهفروشی ادغام میکند. کیوسکهای سلفسرویس یک تجربه خرید یکپارچه و بدون تماس را در هنگام تسویهحساب به مشتریان ارائه میدهند و کارمندان را آزاد میکنند تا روی کارهای با ارزش تمرکز کنند. کیوسکهای جدید Scan-n-Go Lenovo دادههای ارزشمندی برای مشتریان ارائه میدهند و از بهینهسازی هزینه خردهفروشان اطمینان میدهند و در عین حال صفهای مشتریان را کاهش میدهند که تجربه خرید را کاهش میدهد. Lenovo Retail Solutions قبلاً بیش از 1000 قسط از کیوسکهای Scan-n-Go خود را در خردهفروشهای بزرگ در سراسر جهان مستقر کرده است – که به افزایش 40 درصدی نرخ با دقت 99 درصد کمک میکند.
از زمان راهاندازی مجموعه راهحلهای خردهفروشی ما، کسبوکارها از سوپرمارکتها، فروشگاههای رفاه، فروشگاههای زیبایی، و فروشگاههای مواد غذایی و نوشیدنی، که بسیاری از آنها در بین ۲۵۰ خردهفروش برتر جهانی هستند، از کیوسک سلف سرویس و سیستمهای Staffed-POS لنوو استفاده میکنند. لارنس یو، مدیر کل شرکت Lenovo Retail Solutions گفت: با توجه به اینکه چشم انداز خرده فروشی دائماً در حال تحول است، موفقیت به معنای نوآوری با فناوری جدید برای افزایش تجربه مشتری است. هدف لنوو از خطوط پرداخت، تا طبقه فروش، و تا سیستمهای باطنی، ارائه فناوریها و راهحلهایی به خردهفروشان است که نقاط دردشان را برطرف کند.»
خرده فروشان بزرگی مانند Kroger که بیش از 2800 سوپرمارکت را در سراسر ایالات متحده اداره می کند، از فناوری و راه حل های Lenovo برای ارائه یک تجربه مشتری بدون درز استفاده می کنند. ما با Lenovo کار می کنیم تا تجربیات جدیدی را در بررسی خود به مشتریان خود ارائه دهیم. کریس مککاریک، مدیر ارشد راهحلها و فناوری حفاظت از دارایی، کروگر، گفت: با راهحلهای هوش مصنوعی خردهفروشی لنوو، ما به تازگی شروع به خراش دادن آنچه که ممکن است در عملیات خردهفروشیمان وجود دارد، کردهایم.
اکوسیستم رو به رشد راهحلهای خردهفروشی لنوو، مجموعهای از تجربیات مشتری جدید، از جمله خرید مجازی در Metaverse را ارائه میکند که بهطور یکپارچه خدمات دیجیتال را به عنوان بخشی از عملیات فروشگاه موجود ادغام میکند. با کمک هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، خردهفروشان اکنون میتوانند گزینههای خدمات دیجیتالی کارآمدتری برای مشتریان ارائه دهند که میتوانند از موانع زبانی رایج یا مشکلات دسترسی عبور کنند. این محصولات شامل راه حل های کلید در دست در دسته های خرده فروشی زیر است:
- عملیات فروشگاه و پشتیبانی فناوری اطلاعات: با کنار گذاشتن وظایف کم ارزش و در عوض تمرکز بر به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات، خرده فروشان می توانند راه حل های تلفن همراه و ثابت دیجیتال POS، برچسب های الکترونیکی و نمایشگرهای دیجیتالی را به کار گیرند که به همکاران نیرو می بخشد، کارایی عملیات روزانه را بهبود می بخشد و موارد بیشتری را ارائه می دهد. انعطاف پذیری پرداخت به مشتریان
- زیرساخت فروشگاه: هزینههای ابری یکی از بزرگترین دلایلی است که کسبوکارها در پذیرش فناوری دیجیتال جدید تردید دارند. زیرساخت مبتنی بر لبه لنوو هزینه های ابر را به حداقل می رساند و در عین حال دسترسی ایمن را از طریق دستگاه های سخت افزاری با کیفیت بالا ارائه می دهد.
- تجزیه و تحلیل خرده فروشی: استخراج بینش از نقاط تماس مشتری و کارمند، از جمله اسکن موجودی، تجزیه و تحلیل رفتار، و پیشگیری از ضرر، به کسبوکارها اجازه میدهد تا هزینهها را بهینه کنند، فرصتهای خردهفروشی جدید را شناسایی کنند و تجربیات مشتری در داخل فروشگاه و آنلاین را بهبود بخشند.
- خدمات: مجموعه راهحلهای Lenovo TruScale به کسبوکارهای خردهفروشی اجازه میدهد تا عملیاتهای خود را افزایش و کاهش دهند و نرمافزارهای مبتنی بر ابر جدید را با فشار یک خردهفروشی به کار گیرند. خرابی برنامه ریزی نشده در سیستم های کسب و کار شما
- پایداری: با افزایش هزینه های انرژی و رشد مصرف کنندگان متمرکز بر محیط زیست، لنوو به خرده فروشان توانایی استقرار، بهره برداری و بازیافت دارایی ها را به طور موثرتر و کارآمدتر ارائه می دهد.
Lenovo و شرکای آن همچنین به مشتریان خردهفروشی اکوسیستمی قوی از نوآوری مستمر و فناوری پویا را از طریق برنامه Lenovo AI Innovators ارائه میکنند که به پیشرفت طیف گستردهای از راهحلهای خردهفروشی واقعاً همهجانبه و بصری کمک میکند.
در NRF 2023، لنوو مجموعه راه حل های خرده فروشی خود را از طریق فروشگاه واقعی تجربه خرده فروشی هوشمند لنوو به نمایش می گذارد. علاوه بر این، لنوو در طول کنفرانس میزبان دو جلسه سخنرانی خواهد بود:
- سه شنبه، 17 ژانویه، ساعت 11:30 صبح ET:”Kroger با شبیه سازی، Edge و هوش مصنوعی، تجربه در فروشگاه را برای مشتریان تغییر می دهد.” شامل Lenovo، Kroger و NVIDIA
- سه شنبه، 17 ژانویه، ساعت 13:00 به وقت شرقی:از رستوران ها تا خرده فروشی: چگونه فناوری جدید تجربه را تغییر می دهد” شامل Lenovo و Vistry.
به غرفه شماره 3665 لنوو سر بزنید یا از صفحه غرفهدار دیدن کنید تا ببینید چگونه محصولات لنوو به ویترین جدید آماده برای آینده نیرو میدهند.
در اینجا درباره راه حل های خرده فروشی Lenovo اطلاعات بیشتری کسب کنید.
1 حمل و نقل بار، پورتال آب و هوا MIT، 4 سپتامبر 2020