“ما خوشحالیم که با Lenovo کار می کنیم تا راه حل های بازاریابی موثرتری ارائه دهیم که باعث رشد تجارت آنها در سطح جهانی شود.” جیمز تاونسند، مدیر عامل جهانی مجمع و مدیر عامل جهانی شبکه رسانه ای استاگول گفت. ما با هم، در کنار مرکز تعالی استراتژی رسانه جهانی لنوو، برای تسریع و نوسازی قابلیتهای بازاریابی لنوو از طریق دادهها، فناوری و رویکرد دیجیتالی تلاش خواهیم کرد.»
اسمبلی و دنتسو که فوراً اجرایی میشود، با لنوو در نظارت بر استراتژی رسانه و برنامهریزی، عملیات تبلیغاتی و سنجش عملکرد همکاری خواهند کرد. اسمبلی از لنوو در بازارهای جغرافیایی خود در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA)، آمریکای شمالی (NA) و آمریکای لاتین (LAS) پشتیبانی خواهد کرد، دنتسو بازارهای لنوو در آسیا و اقیانوسیه (AP) را پوشش خواهد داد. Performics، یک آژانس Publicis Groupe، تجارت رسانه پولی Lenovo در چین و تجارت الکترونیک جهانی این شرکت را حفظ خواهد کرد. کل فرآیند مدیریت زمین توسط مشاوران رسانه ای مستقل جهانی، MediaSense پشتیبانی می شد.
مرکز تعالی استراتژی رسانه جهانی جدید لنوو اولین مدل عملیاتی هیبریدی دیجیتالی را رهبری می کند.
نقل قول ها
اسمبلی و دنتسو ما را با چشمانداز، استعداد و تخصص خود در زمینه دادههای قوی و قابلیتهای مبتنی بر فناوری تحت تأثیر قرار دادند – که نقش مهمی در تقویت زیرساخت جدید بازاریابی جهانی ترکیبی ما خواهد داشت. از طریق شراکتهای آژانس جدید، ما در حال برداشتن گام بعدی در سفر خود برای توسعه قابلیتهای بازاریابی جهانی لنوو هستیم تا نحوه تعامل ما با مشتریان و مخاطبان را تغییر دهیم. نظر داد امیلی کچن، معاون و مدیر دفتر بازاریابی گروه دستگاه های هوشمند لنوو.
مایکل مک لارن، EVP، High-Tech/B2B در دنتسو و مدیر عامل جهانی Merkle B2B گفت: «مدل داخلی هیبریدی لنوو یک راهحل داده و فناوری با مجموعه دادههای شخص اول غنی است که ما تصور میکنیم به خوبی با قابلیتهای Adtech ما همراه است. ما مفتخریم که کسب و کار رسانهای پولی لنوو به ما سپرده شده است و مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در سفر شتابدهی بازاریابی هستیم.»
“از آنجایی که صنایع فناوری و بازاریابی در یک اکوسیستم دیجیتالی که به طور فزاینده ای از هم پاشیده شده است دستخوش دگرگونی عمیقی می شود، بازاریابی نیاز به انطباق و مدرن سازی دارد که ما در این محیط جدید حرکت می کنیم.” جینا کیائو، معاون ارشد و مدیر ارشد استراتژی و بازاریابی گفت در لنوو. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای آژانس جدید خود هستیم تا به نوآوری ادامه دهیم که چگونه و در کجا دیدگاه لنوو را در مورد فناوری هوشمندتر برای همه بگوییم، و برای پیشرفت بیشتر صنعت.
لنوو با پیشگامی در توسعه COE استراتژی رسانه جهانی خود که توسط تیمهای شریک داخلی و آژانس رهبری میشود، رهبری فضای رسانههای دیجیتال را بر عهده گرفته است. مدل عملیاتی ترکیبی COE استراتژی رسانه جهانی جدید Lenovo برای منابع داخلی و خارجی مناسبی طراحی شده است که در رفع هر نیاز خاص به کار گرفته می شود. این گروه با گرد هم آوردن استعدادهای جهانی، وظیفه مدیریت تمام جنبههای عملیات تبلیغات رسانهای پولی لنوو را از طریق یک مدل عملیاتی ترکیبی دیجیتال بر عهده دارد و با Assembly، Dentsu و Performics برای دستیابی به شفافیت بیشتر در زمینههایی مانند اندازهگیری، داده همکاری خواهد کرد. و تجزیه و تحلیل؛ همکاری داخلی / آژانس؛ و بسیج بیشتر داده ها برای درک و بهبود سفر تصمیم گیری مشتری. به عنوان بخشی از این مسئولیت، Assembly، Dentsu و Performics در کنار COE استراتژی رسانه جهانی لنوو روی استراتژی و برنامه ریزی رسانه جهانی و همچنین عملیات تبلیغاتی کار خواهند کرد. آنها همچنین در سنجش عملکرد پیشتاز خواهند بود. در نهایت، قراردادهای سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل، رسانه و فناوری مستقیماً توسط تیم های داخلی لنوو و با پشتیبانی شرکای آژانس انجام می شود.
4 آوریل 2022 – امروز، Lenovo انتصاب Stagwell Agency، Assembly و Dentsu را به عنوان آژانسهای رسانههای پولی جهانی جدید خود اعلام کرده است. انتصاب های جدید بخشی از چشم انداز گسترده تر تحول بازاریابی جهانی است که استراتژی های دیجیتال اول لنوو را تسریع می بخشد، کار را حول مراکز کلیدی برتری متمرکز می کند و از طریق تکامل مدل مشارکت آژانس رسانه ای، به پیشبرد اثربخشی بازاریابی جهانی لنوو ادامه می دهد.
این انتصابات در پاسخ به یک بازار جهانی در حال تغییر است. با ظهور نسلهای بومی کاملاً دیجیتالی، رقابت برای دستیابی به مخاطبان و درگیر کردن آنها با پیامهای مرتبط با آنها به سرعت تشدید میشود. این روند همچنین اکوسیستم دیجیتال را تکه تکه کرده است و باعث ظهور پلتفرمهای دیجیتال غیرسنتی مانند جوامع جدید بازیها و ورزشهای الکترونیکی، پلتفرمهای رسانههای خردهفروشی و متاورس شده است – که خواستار تخصص بیشتر در مهارتها است. همراه با افزایش کار از راه دور در چند سال گذشته و تأثیر آن بر رشد پلتفرمهای دیجیتال، زمین بازی جدید باعث شده است لنوو مجدداً از روشهایی استفاده کند که رهبر فناوری میتواند از استعدادهای جهانی خود استفاده بیشتری کند. از طریق ارتقاء مهارت و تکامل عملکرد رسانه پولی آن.
پرداختن به یک چشم انداز در حال تغییر
مرکز تعالی استراتژی رسانه جهانی لنوو (COE)
به عنوان بازیگران کلیدی در مرکز تعالی استراتژی جهانی رسانه جهانی جدید Lenovo، اسمبلی، دنتسو و پرفورمیککس تخصص داخلی ما را برای کمک به مالکیت و مدیریت شفافیت در کل زنجیره ارزش رسانه تکمیل خواهد کرد. ما همچنین مشتاقانه منتظر همکاری با آنها برای به حداکثر رساندن عملکرد کمپین خود، بهبود برنامه ریزی و بهینه سازی رسانه و مدیریت مستقیم رسانه های پولی، فناوری و داده هستیم.” آلبرتو اسپینلی، رئیس استراتژی رسانه جهانی و مدیر ارشد بازاریابی EMEA در Lenovo گفت.