با معرفی پنج سفر شریک جدید در چارچوب شرکای جهانی Lenovo 360، Lenovo فرصتهای درآمدی انعطافپذیر و مقیاسپذیرتری را برای شرکای متمرکز بر خدمات مدیریتشده، یکپارچهسازی سیستمهای جهانی، هوش مصنوعی، مدیریت داده و آموزش فراهم میکند.
موریسویل، کارولینای شمالی (22 اکتبر 2024) – لنوو (HKSE: LNVGY) امروز پنج سفر اختصاصی را در چارچوب شریک جهانی Lenovo 360 برای ارائه برنامههای سفر اختصاصی و خاص برای شرکای متمرکز بر عمودهای کلیدی صنعت، راهحلهای فناوری و مسیرهای بازار اعلام کرد.
Lenovo 360 برای ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP)، یکپارچه سازهای سیستم جهانی Lenovo 360 (GSI) لنوو 360 AI، مدیریت داده لنوو 360، و Lenovo 360 for Education این اولین مورد از یک سری موضوعات است که فروش دستگاهها، زیرساختها، خدمات و راهحلهای لنوو را برای شرکا آسانتر میکند. اکنون Lenovo 360 با راههای جامع جدید انعطافپذیری و سفارشیسازی خود را به شرکای این حوزههای با رشد بالا نشان میدهد.
هر سفر شامل پنج نمای اصلی در سراسر چارچوب است:
- پلتفرم های دیجیتال: شرکا برای موفقیت به منابعی مانند فروش و بازاریابی و ابزارهای ارتباطی در مرکز شریک لنوو نیاز دارند.
- یک تمرین: مسیرهای یادگیری، گواهینامه ها و اعتبارنامه هایی که افراد و سازمان های شریک را قادر می سازد تا در تخصص رشد کنند.
- مشوق ها: برنامههای پاداش و ساختارهای مالی که با رشد شرکا در Lenovo 360 مزایای فزایندهای را ارائه میدهند
- جوامع: انجمنها، هیئتهای مشاوره و رویدادهایی که همکاری و تبادل بهترین تجربیات را بین شرکا و کارشناسان Lenovo تقویت میکنند.
- بازاریابی: دارایی های وثیقه و آماده استفاده برای کمک به شرکا برای ترویج محصولات، راه حل ها و خدمات خود به مشتریان خود.
هر پرواز همچنین شامل سخت افزار آماده کانال، راه حل های زیرساختی و عناصر خدماتی خواهد بود.
او گفت: «از آنجایی که صنایع بهطور فزایندهای به سمت راهحلهای مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت دادههای انعطافپذیر و خدمات ابری روی میآورند، Lenovo 360 ابزارها و آموزشهای مورد نیاز برای پاسخگویی به تقاضای مشتری و جلوتر از پیشرفتهای فناوری در این بخشهای پویا را به شرکای خود ارائه میدهد. پاسکال بورژه، معاون رئیس جمهور و رئیس کانال های جهانی لنوو. ما در ابتدا تلاش های خود را بر روی این مناطق با رشد بالا متمرکز کرده ایم و به مرور زمان به ارائه مسیرهای اضافی به بخش ها، فناوری ها و مسیرهای جدید برای بازار ادامه خواهیم داد.
Lenovo 360 برای GSIs، Lenovo 360 برای AI، Lenovo 360 برای Data Management، و Lenovo 360 for Education تا آوریل 2025 در Lenovo Partner Hub در دسترس شرکای جهانی خواهند بود. ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده می توانند از مزایای Lenovo 360 برای MSPها در کانادا، ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک، بریتانیا، ژاپن، هند و استرالیا که این مسیر در سال جاری در دسترس قرار گرفت، استفاده کنند.
علاوه بر سفرهای شخصی سازی شده، شرکا همچنین می توانند منتظر مجموعه ای از ابزارها و ویژگی های جدید و به روز شده برای Lenovo 360 در ماه های آینده باشند:
- از طریق Lenovo 360 Partner Hub، شرکا این توانایی را خواهند داشت که تنظیمات برگزیده خبرنامه خود را برای محتوا و فرکانس در سیستم جدید سفارشی کنند. مرکز تماس Lenovo 360. عرضه در بازارهای منتخب آغاز خواهد شد و کانال تا مارس 2025 به طور کامل در دسترس خواهد بود.
- جدید مرکز بازاریابی لنوو 360 این پلت فرم جامع ایجاد محتوای دیجیتالی مبتنی بر سلف سرویس را برای شرکای خود فراهم می کند تا به راحتی کمپین ها و دارایی های فروش را بر اساس مخاطبان سفارشی کنند و تا مارس 2025 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.
- فرصتهای «یادگیری و کسب درآمد» برای شرکای سطح مدیریت شده در شش ماه آینده با استانداردهای آسان برای دنبال کردن در سراسر برنامهها، سادهسازی صلاحیتهای برنامه و کاهش پیچیدگی بین عناصر سادهتر خواهد شد.
- را مرکز راه حل Lenovo 360 همچنین به 47 بازار گسترش خواهد یافت1 (در حال حاضر 35) تا فوریه 2025، با بیش از 50 راه حل کانال به هشت زبان: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، کره ای و ژاپنی پشتیبانی می شود.
از زمانی که لنوو 360 در سال 2022 معرفی شد، چارچوب کانال جهانی جامع لنوو، برنامه های تشویقی شریک را تا 63 درصد ساده کرده است.2، یک پلت فرم جدید فعال سازی راه حل های شریک جامع راه اندازی کرد و بیش از 39500 گواهینامه فردی و بیش از 10000 اعتبار در سطح شریک را از طریق یک برنامه آموزشی شریک مرتبط با سطوح تشویقی صادر کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Lenovo 360، به lenovopartnerhub.com/ مراجعه کنید.