امروز، لنوو اعلام کرد که به برنامه شریک مشاوره و پیادهسازی ServiceNow ملحق شده است تا به سازمانها کمک کند تا از جریانهای کاری نوآورانهای که توسط Lenovo با استفاده از قابلیتهای پلتفرم ServiceNow ایجاد شده است، استفاده کنند.
لنوو بهعنوان شریک مشاوره و پیادهسازی ServiceNow، از تخصص گسترده در صنعت، سابقه خدمات و دانش پیادهسازی در مقیاس بزرگ برای کمک به مشتریان برای تسریع تحول دیجیتال خود از طریق پلتفرم Now استفاده خواهد کرد. لنوو در ابتدا دروازهای برای قابلیتهای متحول کننده محیط کار دیجیتال به مشتریان استرالیا و هنگکنگ ارائه میکند، و مناطق بیشتری در سراسر جهان دنبال خواهند شد.
برنامه شریک بازسازی شده ServiceNow شرکا را به دلیل تخصص و تجربه متنوعشان برای ایجاد فرصتها، دستیابی به بازارهای جدید و کمک به مشتریان مشترک در تلاشهای تحول دیجیتالشان میشناسد.
لنوو در حال گسترش قابلیت های راه حل های محل کار دیجیتال خود با برنامه شریک مشاوره و پیاده سازی است تا خدماتی را از طریق پلتفرم Now ارائه کند، مانند مدیریت سفارش، مدیریت دارایی سازمانی، پل خدمات، مدیریت پورتفولیو خدمات، مدیریت خدمات ارائه دهنده فناوری، عملیات امنیتی، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات. ، مدیریت عملیات فناوری اطلاعات و راه حل های هوش مصنوعی مولد که می توانند با قابلیت های پلتفرم Lenovo Care of One همراه شوند.
از طریق این برنامه و اجرای پلتفرم Now توسط لنوو، مشتریان از جدیدترین راه حل های محل کار دیجیتال لنوو بهره مند خواهند شد، به این معنی که می توانند به طور موثرتری تجربه مشتری، فروشنده و کارمند را مدیریت کنند، خدمات جدید را در سیستم های موجود ادغام کنند، امنیت را بهبود بخشند و کنترل های حفاظت از داده ها و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی.
«این رویکرد مشترک به بازار با ServiceNow به این معنی است که ما جدیدترین راهحلهای فناوری اطلاعات را به مشتریان ارائه میکنیم تا به آنها کمک کنیم تا در دنیای دیجیتال تغییر کنند و رقابتی باقی بمانند. ما از مشتریان در تمام صنایع پشتیبانی می کنیم، هم به عنوان ارائه دهنده خدمات ServiceNow و هم به عنوان ارائه دهنده مشاوره و قابلیت های یکپارچه سازی راه حل ها در مجموعه مدیریت خدمات Lenovo. لیندا یائو، مدیر عامل و رئیس استراتژی، گروه راهحلها و خدمات لنوو، گفت: این بدان معناست که ما میتوانیم از تخصص جمعی خود برای ارتقاء تجربه مشتری، حل پیچیدهترین چالشهای تجاری مشتریان و سرعت بخشیدن به نتایج موفقیتآمیز تحول دیجیتال استفاده کنیم.
ماریون رایان، معاون، Alliances و Channel Ecosystem APJ در ServiceNow گفت: «بهعنوان یک مشتری و اکنون یک شریک ارزشمند ServiceNow، لنوو باعث بهبود مستمر کسبوکار برای مشتریان خود میشود و از پلتفرم Now برای کمک به سرعت بخشیدن به درآمد استفاده میکند. “این مشارکت همکاری سریعتر با مشتریان، ارزش قابل اندازه گیری و سطح بالایی از رضایت مشتری را امکان پذیر می کند.”
شرکای مشاوره و پیاده سازی از تخصص صنعت یا حوزه استفاده می کنند تا مشتریان را در مورد نحوه معرفی و استفاده از راه حل های ServiceNow برای کمک به رشد و موفقیت کسب و کارشان راهنمایی کنند. شرکا از منابع ServiceNow برای تأثیرگذاری بر معاملات، ردیابی استقرار فناوری، و اتخاذ راه حل های جدید استفاده می کنند.
از www.lenovo.com/digital-workplace-solutions دیدن کنید تا درباره راه حل های محل کار دیجیتال Lenovo اطلاعات بیشتری کسب کنید.