همکاری برای ارائه راه حل های مشتری در پادشاهی عربستان سعودی متشکل از محصولات اطلاعاتی مصنوعی از زیرساخت های IBM Watsonx و Lenovo.
ری ، پادشاهی عربستان سعودی – 9 فوریه 2025 – IBM و Lenovo امروز در LEAP 2025 اعلام کردند که برنامه ریزی شده مشارکت فناوری استراتژیک خود را برای کمک به گسترش دامنه تأثیر هوش مصنوعی مشتریان در پادشاهی عربستان سعودی طراحی کرده است.
IDC انتظار دارد هزینه های سالانه در سراسر جهان در سیستم های بین المللی عفو بیش از 300 میلیارد دلار تا سال 2026 ، زیرا بسیاری از سازمان های پیشرو در عربستان سعودی در مواردی از هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می گیرند زیرا آماده است در همه جا “عفو بین المللی” ظاهر شود.1
IBM و Lenovo با توجه به مشارکت 20 ساله خود ، برای ارائه راه حل های فناوری که شامل فناوری از نمونه کارها IBM Watsonx از محصولات هوش مصنوعی ، از جمله داده های سعودی و مدل اطلاعات مصنوعی (ALAM) و ایجاد Lenovo است ، همکاری خواهند کرد. انتظار می رود این راه حل ها به دولت و مشتریان تجاری در پادشاهی کمک کنند تا استفاده خود را از سازمان خودجوش برای بهبود خدمات عمومی تسریع کنند و داده ها را بر اساس داده ها در زمینه هایی مانند تشخیص کلاهبرداری ، ایمنی عمومی ، خدمات به مشتری ، نوسازی کد و عملیات فناوری اطلاعات بگیرند.


Giovanni de Philipo ، رئیس گروه راه حل های زیرساخت Lenovo گفت: “اعلامیه امروز یک گام مهم در روابط طولانی بین IBM و Lenovo است.” “ما خوشحالیم که مشارکت خود را برای ارائه پیشنهادات IBM از IBM برای اهداف با راه حل های زیرساخت Lenovo برای استفاده داخلی و استفاده از ابر برای ارائه مشتریان در پادشاهی عربستان سعودی با راه حل هایی که برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد خود در این بازار رو به رشد سریع ارائه می دهیم ، عمیق تر کنیم.”
سازمانهای پادشاهی عربستان سعودی در حال حاضر از طریق Watsonx قادر به دستیابی به درد هستند. از امکانات پیشرفته AI برای آموزش و گسترش درد و گسترش استفاده کنید. بارهای هوش مصنوعی را بر روی زیرساخت های Lenovo برای هر یک از موارد استفاده از ابر اجرا کنید. انتظار می رود راه حل های جدید روشهای دیگری را برای مشتریان فراهم کند تا از قدرت اطلاعات زنان و زایمان با رویکردی مبتنی بر شفافیت ، اعتماد به نفس و انتخاب استفاده کنند.
ایمان اپل ، معاون رئیس جمهور منطقه ای ، سعودی IBM گفت: “IBM و Lenovo سابقه غنی از نوآوری و مشارکت مشترک دارند که دو دهه گسترش می یابد.” “ما مشتاقانه منتظر این همکاری جدید برای جمع آوری پیشنهادات زیرساختی در Lenovo و نمونه کارها هوش مصنوعی IBM هستیم که از مدل های کوچک ، مؤثر و منبع باز برای موارد استفاده مشخص و الزامات جغرافیایی استفاده می کند. ما ارزش بیشتری را برای مشتریان متقابل خود در پادشاهی جمع خواهیم کرد.”
داده های مربوط به جهت آینده IBM و Lenovo در آینده منوط به تغییر یا خروج بدون اطلاع و فقط اهداف و اهداف است.
1 تحرک در تحول دیجیتالی توسط AI در اجلاس IDC سعودی CIO 2024
درباره IBM:
IBM ارائه دهنده پیشرو در ابر Hybrid و AI Cloud و تجربه مشاوره است. ما در بیش از 175 کشور به مشتریان کمک می کنیم تا از داده های خود بهره مند شوند ، عملیات تجاری را ساده تر کنند ، هزینه ها را کاهش داده و از مزیت رقابتی در صنایع خود بهره مند شوند. بیش از 4000 نهاد دولتی و شرکت در زمینه زیرساخت های مهم مانند خدمات مالی ، ارتباطات و مراقبت های بهداشتی به بستر ابر ترکیبی در IBM و Red Hat OpenShift بستگی دارند تا به سرعت ، کارآمد و با خیال راحت تحولات دیجیتالی خود را تحت تأثیر قرار دهند. IBM Innovations IBM را در زمینه هوش مصنوعی ، محاسبات کوانتومی و راه حل های ابری برای صنعت و مشاوره گزینه های باز و انعطاف پذیر برای مشتریان ارائه می دهد. همه اینها توسط تعهد طولانی مدت IBM به اعتماد به نفس ، شفافیت ، مسئولیت ، جامع بودن و خدمات پشتیبانی می شود.
درباره Lenovo
Lenovo یک قدرت فنی جهانی 57 میلیارد دلار است که در رتبه 248 در Fortune Global 500 قرار دارد و هر روز در 180 بازار به میلیون ها مشتری خدمت می کند. Lenovo با توجه به موفقیت خود به عنوان بزرگترین شرکت رایانه شخصی در جهان با یک نمونه کارها کامل از تجهیزات خود ، هوش مصنوعی ، AI-AI-Optized (PC ، تلفن های هوشمند ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها) و زیرساخت (Server ، High Edge Calcion ، برنامه های مختلف ، برنامه های Linovo را ادامه می دهد ، در یک متغیر ، ادامه می دهد و برنامه های Linovo را ادامه می دهد و در یک متغیر ، سرمایه گذاری می کند و در یک متغیر ، ادامه می دهد و در یک متغیر ، ادامه می دهد و در یک متغیر ، ادامه می دهد. https://www.lenovo.com ، آخرین اخبار را از طریق StoryHub بخوانید.