تقویت پایه داده برای فعال کردن مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو، چشم انداز خود را از “هوش مصنوعی هوشمندتر برای همه” ارتقا می دهد.
هنگ کنگ، 5 ژوئن 2024 Lenovo PCCW Solutions (LPS)، بازوی خدمات فناوری لنوو، امروز از تکمیل خریدهای استراتژیک Explora و Eleven Digital خبر داد و شیوههای داده و شایستگیهای بازاریابی ابری خود را تقویت کرد. این حرکت پایه دادههای ضروری برای نوآوریهای فناوری و همچنین مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو (CoE) را تقویت میکند و شرکتها را قادر میسازد تا سفر هوش مصنوعی خود را تسریع کنند.
اکسپلورا یک شرکت دادههای چند ابری و راهحلهای هوش مصنوعی است که طیفی از فناوریهای پیشرفته را برای تبدیل دادهها، هوش تجاری، تجزیه و تحلیل دادهها، اتوماسیون گردش کار، مدیریت دادهها و خدمات تضمین کیفیت ارائه میکند. تخصص Eleven Digital در بازاریابی فناوری ابری و CRM به دستیابی به اهداف تجاری با به کارگیری هوشمندی داده ها کمک می کند.
ترکیب Explora و Eleven Digital مجموعه بیش از 4000 متخصص برجسته فناوری LPS را تقویت می کند. او گفت: “LPS از هم افزایی های جدید حاصل از این خریدها هیجان زده است، که به طور قابل توجهی قابلیت های هوش مصنوعی و داده ما را افزایش می دهد.” دکتر تد سواین، معاون اجرایی LPS“این تزریق تخصص جدید پیشرفت ما را در تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده، پردازش زبان طبیعی، هوش بازاریابی، CRM و سایر زمینههای پیشرو تسریع میکند، و سطح بینشهای مبتنی بر داده و راهحلهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ایجاد تحول در کسبوکار بالا میبرد.”
این ابتکار استراتژیک سنگ بنای رشد مستمر LPS را تشکیل میدهد و از مشتریان بلوچیپ از بخشهای مالی، خردهفروشی، مهماننوازی، تدارکات و تولید در مجموعه خود استقبال میکند. LPS با گسترش فناوری های نوآورانه خود، موقعیت خود را به عنوان یک مشاور دیجیتال قابل اعتماد برای مشاغل در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه تقویت می کند.
طبق گزارش جهانی CIO Lenovo در سال 20241«کیفیت داده ضعیف» یکی از پنج مانع بزرگ برای پذیرش هوش مصنوعی است. لیندا یائو، مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد استراتژی مجموعه راه حل ها و خدمات لنوویائو بر نقش حیاتی یکپارچگی داده ها در استقرار موفقیت آمیز هوش مصنوعی تاکید کرد. یائو گفت: “مدل های هوش مصنوعی با کیفیت بالا به پایه ای از داده های قابل اعتماد نیاز دارند. از طریق این خریدهای استراتژیک، مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو برای ارائه قابلیت اطمینان داده های حیاتی برای دستیابی به نتایج قدرتمند هوش مصنوعی مجهز شده است.”
این گزارش همچنین نشان میدهد که 81 درصد از مدیران فناوری اطلاعات میگویند که از فعالکنندههای هوش مصنوعی شخص ثالث استفاده میکنند. یائو افزود: «بهعلاوه، مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو برای رسیدگی به تقاضای فزاینده برای امنیت و زمان مورد نیاز برای مقیاسبندی هوش مصنوعی موقعیت خوبی دارد و معماران و مهندسان هوش مصنوعی به تسریع سفر به سوی اجرای هوش مصنوعی قوی، مسئولانه و پایدار کمک خواهند کرد.
به عنوان شماره یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در هنگ کنگ2LPS متعهد به تسریع تحول دیجیتالی مشاغل در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه از طریق این خرید است. با دسترسی جهانی، نمونه کارها و قابلیت های ارائه خدمات Lenovo، LPS همچنان به رشد کسب و کار برای مشتریان در صنایع مختلف ادامه می دهد.