پیشرفت تکنولوژی تا جایی ادامه پیدا میکند که بشر با ادغام ژنها و ترکیب انسانها بتواند موجودات جدیدی خلق کند. موجوداتی که ممکن است در آینده به اسم انسانهای عظیم یا انسان مجله خبری لنوو مگ فرامرزی بشناسیم. اینترنت اشیا به سیستمی از اشیای متصل به اینترنت گفته میشود که قادر به جمع آوری و انتقال دادهها از طریق یک شبکه بی سیم و بدون دخالت انسان هستند.
فناوری عبارت است از کاربرد علوم در صنایع با استفاده از رویهها و مطالعات منظم و جهتدار. فناوری به معنی کاربرد منظم معلومات علمی و دیگر آگاهیهای نظامیافته برای انجام وظایف علمی است. واژه فناوری اغلب به نوآوریها و نو ابزارهایی اشاره دارد که از اصول و فرایندهای تازه یافتهٔ دانشی بهره میگیرند. حتی نوآوریهای بسیار کهن مانند چرخ هم نمونههایی از فناوری بوده و بهشمار میروند.
هدف از انجام این پژوهش نیز پایش اثر بخشی اقدامات تبلیغاتی شرکت کرمان موتور در سطح کشور طی سه سال گذشته می باشد. نوع پژوهش حاضر به صورت کاربردی و نحوه گردآوری داده ها به صورت آمیخته (کمی-کیفی) میباشد. جامعه آماری مشتریان شرکت کرمان موتور در سه سطح کشور هستند که در بخش کمّی 640 نفر و در بخش کیفی 30 نفر مورد بررسی قرار گرفته اند. مدل مفهومی موجود در این پژوهش جهت سنجش ارزیابی تبلیغات مدل آیدا می باشد. به طور مشخص در این تحقیق از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری با رویکرد پی.ال.اس (بخش کمّی) و کدگذاری باز (بخش کیفی) برای پردازش داده ها به کار گرفته شده است.
زیباترین جواهرات موجود در بازار که با پرینت سه بعدی ساخته شده اند
آن ها هنوز نتوانسته اند استراتژی تکنولوژی مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنند و هنوز نتوانسته اند ارزش های تکنولوژی خود را پیاده سازی کنند. مدیرانی در این موارد موفق اند که به اهمیت تکنولوژی پی برده باشند و توجه و منابع مناسبی برای این تکنولوژی اختصاص بدهند. اینترنت در سالهای اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و دانشمندان و شرکتها با سرمایهگذاریهای هنگفت نهتنها سعی کردهاند اینترنت را تا جای ممکن در اختیار افراد بیشتری قرار دهند، بلکه سعی در افزایش سرعت آن هم داشتهاند. یکی از جدیدترین نوع اینترنت که بهتازگی بهطور جدی وارد بازار شده، اینترنت ماهوارهای است که اسپیس ایکس، شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک یکی از مهمترین سرویسها از این نوع، استارلینک را ارائه میکند.
نوع 5: تکنولوژی جدید و یا استفاده خلاقانه از یک تکنولوژی موجود برای ساخت محصولات نو
روایی محتوایی با استفاده از فرمول لاوشه و پایایی با استفاده از فرمول آلفای کرونباخ سنجیده شده است. فرضیات این پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرمافزار لیزرل مورد آزمون قرار گرفت. نتایج در پایان حاکی از تاثیر مثبت تکنولوژی دیجیتال بر قابلیتهای بازاریابی و محیط بازاریابی است.هدف اصلی از انجام این مطالعه بررسی تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیتهای بازاریابی است.
- ضعف در زیرساختهای انتقال فناوری، فعالیتهای محدود تبلیغانی، تعاملات ضعیف دولت با شرکتها از دیگر چالشهای کلیدی توسعه بازار فناوری انرژیهای تجدیدپذیر میباشند.
- نتایج این تحقیق نشان میدهد خلق ارزشهای غیرمالی سرمایهگذاران خطرپذیر به طور کلی از طریق شش ساز و کار با جهتگیری کلی خارجی و داخلی انجام میگیرد.
- برای فناوری هایی که نیازی به ساپورت گذاری ندارند ، مرحله پس پردازش نیز حذف می شود.
- ” سفر360 ” به آژانس های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ارائه می شود .
- کارآفرینان همچنین در ساخت محصولات جدید خود از تکنولوژی جدید برای ایجاد تغییر اجتماعی استفاده می کنند.