به طور مثال پیدا کردن مشتری های مناسب محصولاتی که در یک کسب و کار تولید میشوند در اینستاگرام میتواند بدون هیچ هزینه ای باشد. دیدگاه های جالب را پیدا کنید. این روش تبلیغات در اینستاگرام یکی از موثرترین راه های افزایش فالووره چون افراد بسیاری تبلیغ شما رو میبینن، به صفحه شما سر میزنن و اگه صفحه شما براشون جالب باشه شما رو فالو میکنن. در ابتدا پیج های مرتبط را پیدا کنید و سپس با مسئول پیج در راستای تبادل و تبلیغ وارد گفتگو شوید. بهتر است که هشتگ های داغ مربوط به حیطه شغلی خود را پیدا کنید و طبق همراه پیش بروید و برچسب گذاری کنید. نکتهی آخری که باید به آن توجه داشته باشید، آشنایی با راهکارهای افزایش امنیت اینستاگرام میباشد! استفاده از کامنت تبلیغاتی برای افزایش فالوور اینستاگرام کاری نسبتا خطرناک است چون ممکن است پیج شما به عنوان اسپم توسط اینستاگرام ریپورت شود. به این ترتیب مخاطبانی که برای نظر دادن به بخش نظرات این پستها میآیند، پروفایل شما را مشاهده کرده، ترغیب به مشاهده صفحهتان شده و اگر محتوای خوبی داشته باشید، تعداد زیادی از آنها شما را دنبال میکنند. در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستید و تعداد زیادی فالوور ندارید؟
در این صورت است که افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما میتواند نشانهای از عملکرد مناسب شما در این شبکه اجتماعی باشد. برای پیدا کردن هشتگهای مناسب با کسبوکارتان میتوانید از برنامههای display purposes و auto hash استفاده کنید. بعد از پیدا کردن این پیجها، باید از آنها درخواست کنید که تبلیغ پیج شما را در استوری خودشان قرار داده و شما هم متقابلا این کار را برای آنها بکنید. طبیعتا زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید، مخاطبان کسب و کار هم افزایش پیدا می کنند؛ بنابراین این افزایش مخاطب با افزایش میزان فروش همراه است. چه زمانی برای تبلیغات پیج خود هزینه کنیم؟ بنابراین چه چیزی سبب می شود که آن ها برای کامنت گذاشتن در مورد پست شما وقت می گذارند؟ برای افزایش فالوور اینستاگرام از آپارات کم بگیرید و سعی کنید پست های ویدیویی بلند از IGTV داشته باشید این کار سبب می شود که افزایش فالوور اینستاگرام به سرعت صورت بگیرد. بهتر است محتوایی که می نویسید مستمر، به روز و کاربر پسند باشد. اما امروز این اپلیکیشن بستر تولید انواع قالبهای محتوایی مانند ویدیوهای کوتاه مدت (reels) یا بلند مدت (IGTV)، استوری و..
با تبلیغ آیدی و لینک صفحه خود در وب سایت، وبلاگ کانال های تلگرامی و برنامه های اجتماعی دیگر می توانید صفحه خود را به صورت گسترده به دیگران معرفی کنید. همچنین در رسانههای مختلف اجتماعی هشتگ مخصوصتان را تبلیغ کنید تا میان مخاطبانتان شناخته شوید. همچنین به خاطر داشته باشید که شما برای هر پست تنها میتوانید از ۳۰ هشتگ استفاده کنید پس در استفاده از آن سؤاستفاده نکنید. میتوانید زمانهای مختلفی را برای پست گذاشتن آزمایش کنید و میزان تعامل مخاطبان را در هر ساعت اندازهگیری کنید. هرچه تعداد کامنتها بالاتر باشد؛ میزان تعامل بالاتر رفته و بیشتر از پیش نظر کاربران به پیج شما جلب میشود. آیا میدانید که چرا افراد بسیاری به دنبال فالوور بیشتر برای پیج اینستاگرامی خود هستند؟ برای افزایش فالوور اینستاگرام نیاز است که فضای مسابقه باز باشد بهتر است که از پیچ های معروف برای ورود به مسابقه کمک بگیرید. شما برای پیج خود میتوانید ۳ نوع نماد کسب کنید و برای کسب این نمادها نیاز است تا به وبسایت های مربوطه مراجعه کنید و مدارک شناسایی خود را ارسال کنید تا بعد از مدتی، هویت شما تأیید شود و نماد به شما تعلق بگیرد.
فضای گرافیکی پیج شما باید مشخص باشد بهتر است که تم جذابی انتخاب کنید به این ترتیب شانس افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج شما به ۳۰ درصد بیشتر می رسد. اما به یاد داشته باشید، مهم است که اینفلوئنسرها را با دقت انتخاب کنید. کپشنها به شما این فرصت را میدهند که جزئیات بیشتری درباره عکس یا ویدیویی که به اشتراک میگذارید، ارائه دهید. این یک فرصت عالی برای شما است تا با نام تجاری مورد علاقه خود رابطه برقرار کنید و در عین حال در معرض دید مخاطبان بسیاری که هدف شما هستند قرار بگیرید. برای شروع هدف بسیار خوبی است اما باید بخشی از یک استراتژی بزرگتر باشد که به تمام استراتژیک کسبوکاری شما و اهداف بازاریابیتان مرتبط باشد.
اگر گوشی شما آی فون و ios باشد میتوانید در قسمت اپل استور اینستاگرام را سرچ کرده و به راحتی اینستاگرام را دانلود کنید. به یاد داشته باشید که تعامل دوستانه با مخاطبان باعث رشد دنبالکنندگان و افزایش فالوور اینستاگرام شما خواهد شد. 9. با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید. مل توضیح میدهد که برخی از بهترین مجموعههای ویدئویی موجود در IGTV با بودجه کم ساخته شدهاند اما به لطف اپلیکیشنهایی مانند LumaFusion و InShot و ویرایش هوشمندانه، مخاطبان زیادی را به خود جذب کردهاند! این کار باعث میشود تا برخی افرادی که به هر دلیلی پست شما را مشاهده نکردهاند، در صورتی که به موضوع آن علاقه دارند، پست را مشاهده و لایک کنند. طبق این قانون قبل از اینکه پستی منتشر شود نیاز است که به مدت ۲۰ دقیقه با سایر پیج ها تعامل داشته باشید، پست هایشان را لایک کنید و برایشان کامنت در نظر بگیرید این سبب می شود پس از انتشار پست سیلی از فالوور از پیج های دیگر به پیج شما بیایند. همینطور نیاز است که سلیقه مخاطب برای این بخش بررسی شود. شما در Insight سایت خود میبینید که کاربران چه مقدار با محتوایی که تولید کردید تعامل داشتند و متوجه می شوید که آیا از این محتوا خوششان می آید یا خیر.
متاسفانه در اینستاگرام خیلیها تولید محتوا را با بازاریابی محتوا اشتباه گرفتهاند. محتوایی که تولید می کنید باید سرگرم کننده باشد بهتر است موضوع سرگرم کننده با فضای کاری خود را شناسایی کنید و در همان مسیر حرکت کنید از یاد نبرید که برخی از موضوعات به واسطه نوع کار شما به افزایش فالوور اینستاگرام کمک زیادی می کند. جملاتی که در اولین ملاقات با فردی به زبان میآوریم، ماندگارترین جملات یک مکالمه است. برای دعوت به رقابت اولین موضوع خلاقیت است به طوری که مخاطب بسیار جذب به فضای مسابقه شود و پیج شما در ذهن وی نقش ببند این موضوع بسیار یاری رسان است. تمامی تکنیک های کسب درآمد پیج های معروف دنیا را تک به تک توضیح میدهم تا بدون کمترین آزمون و خطایی تنها راه درست را انتخاب کنید سپس در کمترین زمان بیشترین بازده را بگیرید. این تنها روشی است که استراتژی اینستاگرامی شما میتواند نتایج دلخواهتان را ایجاد کند و در کسبوکار شما تاثیر مثبت داشته باشد و شما را به درآمد زایی از اینستاگرام برساند.
حتی اگر با عکاسی مشکل دارید میتوانید از ابزارهایی مثل Canva استفاده کنید و محتوای گرافیکی مورد نظر خود را تولید کنید و با مخاطبان به اشتراک بگذارید. اگر به لایکها و کامنتهای پیجتان فقط به چشم یک عدد نگاه میکنید، سخت در اشتباهید! فالوور فیک و استفاده بیش از حد از هشتگ های نامرتبط کار شما را سخت می کند باید الگوریتم اینستاگرام را شناسایی کنید و فعالیت های اثرگذار را دنبال کنید. همچنین هشتگها یکی از عوامل موثر در جذب فالوور اینستاگرام هستند؛ به دلیل اینکه وقتی کاربران روی یک هشتگ ضربه میزنند پست شما دیده میشود. هشتگهای مناسب میتوانند به شدت روی بازدهی پیجتان تاثیر گذاشته و پست شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهند. منظور از هشتگهای مناسب، استفاده از هشتگهایی است که با کسبوکار و موضوع پیج و پستهای شما ارتباط دارند. اکثر پستهای اینستاگرامی که توسط اکانتهای عمومی منتشر شدهاند را میتوانید درون استوری خود بازنشر کنید تا فالوئرها قادر به مشاهده آنها باشند.
الگوریتمهای اینستاگرام با هر بار آپدیت تغییر میکنند و این تغییرات بر رتبهبندی و ترتیب نمایش دادن پستها در قسمت فید اینستاگرام تاثیرگذار است. همانطور که میدانید اینستاگرام هر روز در حال آپدیت شدن است و الگوریتمهای آن نسبت به چند سال گذشته بسیار هوشمند شدهاند. نکته: به محض غیر فعالسازی اکانت نمیتوانید مجددا آن را فعال کنید و چند ساعتی طول میکشد تا اینستاگرام قادر به پایان رساندن پروسه باشد. از آنجایی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا از 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، پس می توانید کلی کار با آن ها انجام دهید! می توانید در بخش تماس و درباره ما سایت خود در خصوص پیج اینستاگرام خود کمی بیشتر صحبت کنید. سایت دیجی فالوور در نظر دارد تا شما را با بهترین ایده ها جهت افزایش فالوور اشنا کند . جذب فالوور کار آسانی نیست اما تکنیکهایی دارد که راه پر پیچوخم افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان هموار میسازد. بر خلاف نظر بعضی یا هر روز چند پست گذاشتن و اینجور چیزا اثلاً کمکی به جذب بیشتر مشارکت و فالوور نمی کند و این کار بلعکس باعث می شود که بعضی ها پیج و صفحه ی شما را مزاحم دانسته و شما را unfollow کنند.
برگزاری مسابقات اینستاگرامی به شما کمک می کند تا تعامل را افزایش دهید، به علاوه تعداد زیادی دنبال کننده جدید را به دست آورید. گرفتن پاپ آپ از وب سایتی که در حوزه آی تی فعالیت می کند می تواند تاثیر زیادی روی افزایش فالوور های صفحه ایستاگرام شما بگذارد همچنین مثلا اگر خواننده هستید گرفتن پاپ آپ از یک سایت موزیک تاثیر زیادی می تواند روی افزایش فالوور ایستاگرام شما بگذارد. برای جذب مخاطب شما هم باید مخاطب خوبی باشید بنابراین برای پست هایی که مشابه با فعالیت شما هستند روی خوش داشته باشید و سعی کنید واکنش درستی نشان دهید.
برای دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام Free Followers Plus روی لینک play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp زیر کلیک کنید. برای دیدن این ساعات لازم است از قسمت insight گزینه your audience را انتخاب کرده و با کلیک بر see all و اسکرول کردن صفحه، وارد نمودار ساعات پربازدید پیجتان شوید. ۸. به صورت مشابه و به دلخواه، میتوانید یک لوکیشن هم به تصویر خود اضافه کرده و گزینه اشتراکگذاری خودکار محتوا در شبکههای اجتماعی فیسبوک، توییتر یا تامبلر را هم انتخاب کنید. چنانچه ۱ تا ۲ هشتگ مشابه هم داشتید عیبی ندارد. بنابراین اگر فقط میخواهید عددی که نشان دهنده تعداد فالوورهای شماست افزایش یابد، میتوانید خرید فالوور را هم در دستور کار قرار دهید. اگر صاحب یک کسبوکار هستید و یک شعار تبلیغاتی جذاب دارید، میتوانید از آن نیز در بیو اینستاگرام خود استفاده کنید. همانطور که لحنی برای برقراری ارتباط با خانواده، دوستان، همکاران و آشنایان خود دارید، لازم است برای نزدیک شدن با مخاطبین خود نیز یک استراتژی مناسب داشته باشید و در واقع باید یک شخصیت انسانی برای برند و کسبوکار خود در ذهن مخاطب ایجاد کنید.