- یک نظرسنجی جهانی از کارمندان نشان میدهد که 74 درصد فکر میکنند که پشتیبانی ناکارآمد فناوری اطلاعات بر روحیه تأثیر میگذارد و مانع بهرهوری میشود، در حالی که 87 درصد از پذیرش هوش مصنوعی در حل مسائل فناوری اطلاعات با حداقل اختلال استقبال میکنند.
- Lenovo Premier Support Plus ترکیبی از هوش مصنوعی و تعامل انسانی برای پشتیبانی فعال، پیش بینی کننده، یکپارچه و مستقیم فناوری اطلاعات است که به طور خاص برای نیروی کار ترکیبی امروزی طراحی شده است.
Premier Support Plus جامع ترین خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات در بازار است و پاسخی برای کمک به شرکت ها برای آماده ماندن در آینده با ارائه راه حل مناسب برای بهبود تجربه و رضایت کارکنان، که برای حفظ استعدادها در بازار بسیار رقابتی امروز ضروری است.
Lenovo Premier Support Plus اکنون در دسترس است. اطلاعات بیشتر را در a رویداد مجازی جهانی در 15 مارس 2023. اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه فناوری میتواند تجربه کارمندان را بهبود بخشد و نگاهی دست اول به اینکه چگونه Premier Support Plus میتواند مشکلات پشتیبانی IT را حل کند، دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
مطالعه جهانی جدید1 نشان می دهد که اکثر 12000 کارمند مورد بررسی (91٪) معتقدند زمانی که مسائل IT آنها در محل کار به سرعت و به طور موثر حل شود، بهره وری بیشتری خواهند داشت. 74 درصد دیگر می گویند که پشتیبانی ضعیف IT باعث کاهش انگیزه آنها در کار شده است. نتایج نشان میدهد که یک سیستم پشتیبانی کارآمد و مؤثر فناوری اطلاعات باید برای نیرو بخشیدن به نیروی کار ترکیبی امروزی وجود داشته باشد.
هنگ کنگ و موریس ویل، NC، 14 مارس 2023 به گفته لنوو، از هر ده کارمند 9 نفر (87 درصد) تشخیص میدهند که هوش مصنوعی نقش مثبتی در کمک به بهرهوری آنها دارد، در حالی که از هر ده نفر هشت نفر (81 درصد) ترکیبی از هوش مصنوعی و تعامل انسانی را ترجیح میدهند.
دستورات CIOها برای ایجاد تحول در سازمان هرگز به این فوریت نبوده است. دپارتمان های فناوری اطلاعات باید هر روز تجربه کارمندان از فناوری اطلاعات را ارائه دهند. بنابراین، ما علاوه بر اینکه یک شریک قابل اعتماد در تحول هوشمند هستیم، به طور باورنکردنی بر ارائه نوآوری عملی نیز تمرکز کرده ایم.» آقای استامر گفت.
پاسخ دهندگان نظرسنجی مزایای کلیدی فناوری اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی را حل مشکلات با حداقل اختلال می دانند که در آن هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار مسائل مربوط به فناوری اطلاعات را شناسایی و حل کند، و همچنین پشتیبانی 24/7 را حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات فعال می کند.
ماموریت لنوو توانمندسازی سازمانها با فناوری عملی و پایدار برای هدایت نوآوری و آمادگی برای آینده بوده است. اخیراً، لنوو مجموعهای از راهحلهای رایانه شخصی از جمله دستگاههای جدید ThinkPad، ThinkCentre و IdeaPad را برای کمک به کاربران در پذیرش محیطهای کاری ترکیبی راهاندازی کرده است.
Premier Support Plus خدماتی را ارائه میدهد که هم برای نیازهای فعلی نیروی کار ترکیبی و هم برای تحول دیجیتال در سازمانها ضروری هستند، و بهترینهای هر دو جهان را با هم ترکیب میکنند – هوش مصنوعی پیشرفته برای خدمات پیشگیرانه و هوشمندانهتر، در حالی که همچنان پشتیبانی انسانی را در جایی که بیشتر مورد نیاز است، برای سازمانها ارائه میکند. پشتیبانی یکپارچه و مستقیم IT که کارکنان به دنبال آن هستند.
با توجه به اهمیت بهره وری و تجربه کارمندان، Premier Support Plus همچنین یک مدیر تعامل خدمات اختصاصی را به شرکت ها ارائه می دهد که گزارش و ردیابی فعال دارایی را ارائه می دهد.
بر اساس این نظرسنجی، 62 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از مدیریت شرکت خود در زمینه تجربه کارمندان در کار ترکیبی راضی هستند، اما هنوز هم 38 درصد قابل توجهی از پاسخ دهندگان بیان کردند که از تجربه کارمند خود خنثی یا ناراضی هستند.
«از آنجایی که محیطهای کاری با افزایش کار ترکیبی تکامل یافتهاند، پشتیبانی فناوری اطلاعات از کارکنان به وضوح سرعت خود را حفظ نکرده است. جان استامر، معاون رئیس جمهور و ژنرال، گفت: با پذیرش روزافزون خدمات ابری، هوش دیجیتال و متاورس، محیط فناوری اطلاعات سازمانها پیچیدهتر میشود، بنابراین پشتیبانی مؤثر فناوری اطلاعات برای تجربه و روحیه کارکنان ضروریتر میشود. مدیر خدمات جهانی محصول در لنوو.
1 مطالعه جهانی توسط YouGov به سفارش لنوو، از 12000 کارمند در ده بازار کلیدی، از جمله استرالیا، برزیل، سرزمین اصلی چین، آلمان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا، از 23 فوریه تا 3 مارس انجام شد. 2023.
Premier Support Plus با در نظر گرفتن نکات مهم شرکت و کاربر نهایی توسعه یافته است تا جامع ترین خدمات پشتیبانی و حفاظت را برای مشکلات IT ارائه دهد:
- تجزیه و تحلیل پیشگویانه مبتنی بر هوش مصنوعی شناسایی مشکلات پیشگیرانه و پیشگیرانه و توانایی شناسایی و رسیدگی به بسیاری از مشکلات احتمالی فناوری اطلاعات را فعال می کند.
- حفاظت از آسیب تصادفی پوششی فراتر از ضمانت سیستم سنتی را ارائه می دهد و از دستگاه ها در برابر هرگونه سقوط، ریختن و ضربه ناخواسته محافظت می کند.
- Drive خود را حفظ کنید این سرویس هارد دیسک های کاربران را حفظ می کند و مالکیت کامل داده های آنها را برای مشتری فراهم می کند تا بر اساس شرایط مشتریان نگهداری شوند یا از بین بروند، امنیت داده ها را بهبود می بخشد و از انطباق با الزامات حفظ حریم خصوصی و حفظ داده ها اطمینان حاصل می کند.
- باتری مهر و موم شده خدمات پشتیبانی باتری را تا سه سال تمدید می کند، جایی که تکنسین های دارای گواهی Lenovo برای اطمینان از تعویض موثر و کارآمد باتری در صورت نیاز، به حداقل رساندن زمان از کار افتادگی و بهبود انعطاف پذیری کسب و کار منصوب می شوند.
- حق خدمات بین المللی با فعال کردن خدمات حفاظت از آسیب تصادفی، Keep Your Drive و Sealed Battery از شرکت های چند ملیتی پشتیبانی می کند.