برای پیشکسوتان جشنواره فیلم، چندین پرچم قرمز در توضیحات داستان وجود دارد طرف دیگر.
اول، این یک مستند است که در آن کارگردانش دوربین را روی خودش میچرخاند، حرکتی که میتواند منجر به خودکاوی آسیبپذیر شود، اما اغلب منجر به خیره شدن ناف بیرحمانه میشود. دوم، کارگردان مستند کریستوفر ویلشا به گذشته خود از لبه یک بحران میانسالی می نگرد، نقطه شروعی که برای دست و پا زدن آماده است. سوم، دوست و همکار او در این تلاش، جاد آپاتو، غول کمدی معاصر است که به خاطر زمانهای نمایشی محاصرهآمیز و افراطهای احساسیاش شهرت دارد. با این حال، با وجود تمام خطرات احتمالی که می تواند این تصویر را به ورطه خودخواهی سوق دهد، طرف دیگر او به طرز ماهرانه ای از روی هر یک می پرد و روی چیزی خنده دار، قابل تامل و عالی فرود می آید.
پیش نمایش فیلم تابستانی: هر فیلمی که باید بدانید
به طور قابل توجهی، ویلسا با لحنی شروع میکند که ممکن است بینندههای خستهتر را هم در معرض خطر قرار دهد، یک خطر واقعی با توجه به جمعیت اصلی او احتمالاً هموطنان ژنرال Xers هستند که از اضطراب رنج میبرند. اما او متفکرانه تمرکز را گسترش داد و داستان خود از جاه طلبی هنری، سازش سرمایه داری و ترس از مرگ را به هنرمندان و خلاقان دیگر – از جمله شخصیت تلویزیونی عجیب و غریب و افسانه تلویزیون دیوید میلچ (David Milch) مرتبط کرد.دد وود، NYPD آبی). آنها با هم ترکیبی را تشکیل می دهند که مخاطب را به تأمل در زندگی خود و همچنین آرامشی که احساس می کنیم تنها نیستیم دعوت می کند.
با این حال توجه کنید. اگر قبلاً به انتخاب های خود فکر نکرده اید، ممکن است یک بار این کار را کرده باشید طرف دیگر با تو تمام شد
چیست؟ طرف دیگر بر؟
صاحب فروشگاه رکورد موجودی خود را بررسی می کند.
اعتبار: آزمایشگاه اسیلوسکوپ
این نام از فروشگاه ضبط نیوجرسی که ولز در نوجوانی در آن کار می کرد گرفته شده است. طرف دیگر این چند داستان در یک زمان است. اولین مورد در مورد ولچا است که به لطف مستند چالش برانگیزش به مدت 20 سال کارگردانی نوظهور بوده است. هدف ابتدا شلیک می کند. در آنجا، او کارش در خانه کلمبیا را تقلید کرد تا از سرمایه داری کند نسل والدینش انتقاد کند. این زمانی بود که «بیفروشی» یک جرم فرهنگی محسوب میشد، هرچند که اجاره بها هر چه از اصول شما باشد، پرداخت میشد.
در طول سالها، ولزی با همکاری Ira Glass، مستندهای بیشتری تولید کرد این زندگی آمریکایی استبرنامه تلویزیونی (که در سال 2008 برنده جایزه امی پرایم تایم شد) و فیلمبرداری ویژه در پشت صحنه فاجعه آپاتو آدم های بامزه. با این حال، شلوغی های جانبی او شروع به نتیجه می کند و در نتیجه پروژه های اشتیاق او در قفسه ای از هارد دیسک های پوشیده از گرد و غبار فراموش می شود. قبل از اینکه بفهمد، او دیگر «مرد لعنتی» مستند نبود، بلکه یک مدیر تجاری بود که از تبدیل شدن به چیزی که بیش از هر زمان دیگری از آن متنفر بود می ترسید – واقعیتی که قبلاً آزاردهنده بود.
داخل صورت، ویلسا با درج فیلم خود در این فیلم با شکست های خود در به پایان نرسیدن این فیلم ها مقابله می کند. در ابتدا، گنجاندن آنها تقریباً مازوخیستیک به نظر می رسد، مصاحبه های زیبا و فیلم های صبورانه و خاطره انگیز را فاش می کند، که همگی به ما اشاره می کنند تا تصور کنیم چه چیزی می تواند باشد. سپس، به نظر میرسد، این پروژههای فراموششده به عنوان سوختی برای تکمیل پروژه در مورد فروشگاه اصلی رکورد، صاحب آن یک خبره مسن است که مغازه زیباییشناسی با بوی بدش هیچ ارتباطی با کلکسیونر وینیل مدرن ندارد. اما همانطور که ولزی از یک داستان به داستان دیگر میپیوندد و حرکات قبلی خود را در پروژه منعکس میکند، داستانهای متفاوت را در یک هدف مشترک به هم پیوند میدهد.
داستان های برتر Mashable
طرف دیگر داستان شکست و بخشش است.
گروهی از مردم که سلفی می گیرند.
اعتبار: آزمایشگاه اسیلوسکوپ
یکی از این پروژه ها مستندی درباره عکاس معروف جاز بود. هدف دیگری دنبال کردن استارلی کین، تهیهکننده رادیویی/ستاره پادکست است که در حین ساختن کتاب با مشکل نویسنده مواجه میشود. این ساعتهای بیشمار فیلم که طی دههها فیلمبرداری شده، معنای جدیدی دارند، حتی اگر عکس گذشته باشد و کتاب کین هرگز منتشر نشده باشد. همه آنها از چالش های حرفه هنری صحبت می کنند. چه چیزی شما را هدایت می کند؟ چه چیزی تو را می ترساند؟ چه چیزی شما را از پیگیری پروژه رویایی که به شدت می خواستید باز می دارد؟
در حالی که ممکن است این موضوعی مملو از نفرت از خود به نظر برسد، ولیسا در دیدگاه خود نسبت به هر عنصر هرج و مرج که در آفرینش رخ می دهد رمانتیک است. مربوط به مبارزات این هنرمندان است. استفاده از کلوزآپ برای افشای اسرار توسط مصاحبه شوندگان نشان می دهد که او چقدر به آنها نزدیک است و چقدر به آنها نزدیک است. ما دعوت شدهایم تا به صورت استعاری همین هوای پر از وحشت و احتمال را به اشتراک بگذاریم. توطئههای او مانند سوژههایش به این سو و آن سو میچرخند، به گذشتهای میاندیشد که اکنون نوستالژیک و لطیف است، در حال اندیشیدن به حال است که نگهداشتن آن غیرممکن به نظر میرسد، و نگران آیندهای است که نمیتوانیم واقعاً پیشبینی کنیم. و در همه اینها، ولزی شوخ طبعی و انسانیت پیدا می کند – که ممکن است برای طرفداران او تعجب آور نباشد این زندگی آمریکایی است.
ایرا گلس با میکروفون صحبت می کند.
اعتبار: آزمایشگاه اسیلوسکوپ
شاید خنده دارترین لحظه زمانی باشد که جاد آپاتو یک تماس فیس تایم از مادر ولز دریافت می کند که به او حمله می کند چرا که پسرش نوه هایش را در سراسر کشور به لس آنجلس منتقل کرده است. این لحظه به طرز نگران کننده ای صمیمی است و خانم ولزا نه به خاطر ادب و نه به خاطر دوربین پسرش کوتاهی نمی کند. آپاتو مانند یک جایزهباز ضربه میزند، اما وقتی متوجه عواقب وحشتناکی میشوند که میتواند از تصمیمهای فریبندهای ساده ناشی شود، برای هر دوی آنها غمگینی واقعی وجود دارد.
اینجا یک قلب است طرف دیگر. ولزا نه تنها زندگی و آسیب پذیری های خود را بررسی می کند، بلکه کسانی را که داستان هایشان را به او سپرده اند نیز بررسی می کند. او در این نوارها لحظاتی از فقدان، لطف، تلخی و لطافت را یافت. او داستان را روی خودش متمرکز نمی کند، بلکه ذهنیت خود را آشکار می کند. مصاحبه ها در اتاق های تیره با عکس های گسترده انجام نمی شود. این افراد روی کاناپههای خود جمع میشوند، به صندلیهای فرسوده اداری برخورد میکنند یا به جعبهای با آستینهای نخی تکیه میدهند. هیچ فاصله خیالی بین او و سوژه هایش وجود ندارد، زیرا آنها به هم متصل هستند. از طریق روایت آرام آرام ولزی، ما از طریق هر تعاملی هدایت میشویم. لهجه او بیشتر از راهنمای تور آشناست و ما نه تنها مخاطب بلکه همسفران این سفر هستیم.
طرف دیگر این در مورد بیش از یک نفر یا یک فروشگاه ضبط است. این در مورد تلاش برای یافتن هدف در هنر و حرفه است. اما بیشتر از آن، این فیلم پایانی درباره بخشیدن خود به خاطر چیزهایی است که طبق برنامه ریزی شما پیش نرفته اند، و با خلق چیزی جدید با استفاده از بخش هایی از شکست های گذشته، با حال کنار بیایید. این زیبا و الهام بخش است و حتی ممکن است باعث تأمل در خود شود. موفق باشید.
طرف دیگر در حال حاضر در حال بازی در تئاتر.
به روز شده: اردیبهشت. 30 نوامبر 2024، ساعت 2:51 بعد از ظهر EST بررسی Flipside از اولین نمایش جهانی آن در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2023 این مقاله برای اکران در سینما بازنشر شده است.