رتبه 24، با یک پله افزایش نسبت به سال 2021، در فهرست 50 شرکت برتر سالانه BCG، زیرا استراتژی تحول مبتنی بر نوآوری را هدایت می کند.
گروه مشاوره بوستون (BCG) اخیراً شاخص خود را از نوآورترین شرکت های سال 2022 در رتبه بندی Lenovo 24 منتشر کرده است.هفتم. نظرسنجی از 1500 نفر انجام شده توسط گروه مشاوره بوستون (BCG) بر پایداری و نوآوری متمرکز است. به گفته BCG، «دو سوم شرکتها C&S را به عنوان اولویت اصلی شرکتها رتبهبندی کردند. بیش از نیمی از آنها اعلام کردند که نوآوران متعهد C&S هستند، به این معنی که آنها هم نوآوری و هم C&S را در بین سه اولویت اصلی خود قرار می دهند. اما از هر پنج شرکت فقط یک شرکت آماده انجام اقدامات موثر است. همچنین اشاره کرد که بسیاری از شرکتها «هر روز تعهدات خالص صفر میدهند، اما تنها تعداد کمی از آنها آماده توسعه محصول، فرآیند و نوآوریهای مدل کسبوکار هستند که میتوانند این تعهدات را انجام دهند».
لنوو بیش از یک دهه است که اثرات زیست محیطی خود را گزارش کرده است. اخیراً، لنوو چشمانداز خود را برای رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050 ایجاد کرده است، با اهدافی که در حال حاضر توسط ابتکار اهداف علمی (SBTi) برای اعتبارسنجی در برابر استاندارد خالص صفر بررسی میشود. در سال 2021، لنوو مفتخر به آزمایش جاده ای استاندارد Net-Zero برای SBTi شد و به آزمایش و ارائه بازخورد در مورد استانداردسازی بسیار مورد نیاز برای اهداف خالص صفر کمک کرد. اهداف کوتاه مدت کاهش انتشار 2030 Lenovo توسط SBTi در سال 2020 تأیید شد. در سال مالی 2021-22، Lenovo پیشرفت خود را به سمت اهداف 2030 گزارش کرد، از جمله کاهش 15 درصدی در محدوده 1 و 2 (مستقیم) انتشار. این شرکت تمرکز خود را بر همکاری با تامین کنندگان برای کاهش شدت انتشار در سراسر زنجیره ارزش (گستره 3 انتشار) افزایش می دهد.
به گفته BCG، «رهبران C&S نشان میدهند که نوآوری مبتنی بر فناوریهای موجود و نوظهور برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی ضروری است. شرکتها باید از فناوریهای موجود به روشهای جدید برای ایجاد محصولات و فرآیندهای سازگار با آب و هوا در کوتاه مدت استفاده کنند. در سال مالی 2021-2022، لنوو مشارکت در اقتصاد دایره ای را افزایش داد و مواد بازیافتی جدیدی مانند منیزیم، آلومینیوم و پلاستیک متصل به اقیانوس را در محصولات ادغام کرد. لنوو همچنین استفاده خود را از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف حلقه بسته (پلاستیک از وسایل الکترونیکی بازیافتی) از 103 محصول گزارش شده در سال مالی 2020-21 به 248 محصول افزایش داده است.
در 18 اکتبرهفتم، Lenovo’s Tech World ’22 اطلاعات بیشتری در مورد تعهد خود به نوآوری به اشتراک می گذارد و در کنار مدیران عامل جهانی، کارشناسان تحول دیجیتال و رهبران Lenovo در مورد چگونگی تغییر جهان اطراف ما توسط این شرکت بحث خواهد کرد. جلسه عمومی با تمرکز بر اهداف خالص صفر، اعتبار و نیاز به همکاری برای جلوگیری از بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی پایان خواهد یافت. این رویداد بر این موضوع تمرکز خواهد کرد که چگونه فناوری هوشمندتر به جهانی در حال تغییر قدرت می بخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنید.
*رتبهبندی نوآورترین شرکتهای BCG بر اساس الگوریتمی است که دیدگاههای 1500 مدیر نوآوری جهانی را با بازده کل سهامداران 3 ساله ترکیب میکند. در mic.bcg.com بیشتر بخوانید.
درباره لنوو
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) یک نیروگاه فناوری جهانی با درآمد 70 میلیارد دلاری است که در رتبه 171 در Fortune Global 500 قرار دارد و 75000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند و هر روز به میلیون ها مشتری در 180 بازار خدمات ارائه می دهد. لنوو با تمرکز بر چشم انداز جسورانه برای ارائه فناوری هوشمندتر برای همه، موفقیت خود را به عنوان بزرگترین شرکت رایانه شخصی در جهان با گسترش بیشتر در زمینه های رشد کلیدی از جمله سرور، ذخیره سازی، تلفن همراه، راه حل ها و خدمات بنا کرده است. این تحول همراه با نوآوری لنوو که در حال تغییر جهان است، جامعه دیجیتالی فراگیرتر، قابل اعتمادتر و پایدارتر را برای همه و در همه جا ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.lenovo.com مراجعه کنید و در مورد آخرین اخبار از طریق StoryHub ما بخوانید.