- راهحلهای جدید یکپارچه هوش مصنوعی Edge، برنامههای هوش مصنوعی سفارشی را به صنعت مخابراتی جهانی میآورند، محاسبات قدرتمند و کارآمد را برای هوش مصنوعی در مقیاس ارائه میدهند و هوش مصنوعی را برای همه پیش میبرند.
- Deutsche Telekom، Orange و Telefonica در میان اکوسیستم رو به رشد مشتریان و شرکا هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا به طور کارآمد موارد استفاده از هوش مصنوعی جدید را گسترش دهند و داده ها را با زیرساخت های آماده هوش مصنوعی Lenovo به بینش های سریع تر تبدیل کنند.
- همکاریها شرکتهای مخابراتی را قادر میسازد تا با استقرار خودکار زیرساختهای هوش مصنوعی لبه به ابر، شبکه، نرمافزار، هماهنگسازی و مدیریت، مجموعه وسیعی از بارهای کاری هوش مصنوعی را برای مشتریان ایجاد و ارائه دهند.
بارسلونا – 26 فوریه 2024 – در نمایشگاه MWC 2024، لنوو از نسل بعدی خود رونمایی کرد راه حل های یکپارچه Edge AI برای Telco که به شرکتها کمک میکند تا فراتر از مرکز داده بروند تا از حجم وسیعی از دادهها در لبههای دور برای برنامههای کاربردی هوش مصنوعی متحول کننده در مقیاس استفاده کنند. کاهش مصرف انرژی این نوآوریها بخشی از مجموعه جامع راهحلهای هوش مصنوعی هیبریدی Lenovo هستند که برای سادهسازی مسیر تحول هوشمند برای همه صنایع طراحی شدهاند. راهحلها همکاریهای مشتریان جدیدی را با رهبران صنعت، مانند Telefonica، جذب میکنند تا قدرت هوش مصنوعی را در هر جایی که دادهها ایجاد میشود، باز کرده و آنها را در زمان واقعی به کسبوکارهای دوردست تحویل دهند.
از آنجایی که صنعت مخابرات به تکامل چشمگیر خود ادامه می دهد تا امکان عرضه 5G و آینده ای مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم کند. نوآوریها در شبکههای فناوری اطلاعات، زیرساختهای ابری و محاسبات لبهای برای اتصال اقتصاد دیجیتال امروزی حیاتی هستند. محاسبات لبه به کسبوکارها اجازه میدهد تا دادهها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند و بینشهای عملی سریعتری را برای عملیات و خدمات کارآمدتر ممکن میسازد.
آوردن هوش مصنوعی به لبه در مقیاس
برای پشتیبانی از حجم عظیم محاسبات در حال حرکت به لبه، یک مجموعه قدرتمند جدید است راهکارهای یکپارچه هوش مصنوعی لنوو Edge برای Telco در MWC در بارسلون با اکوسیستم شرکای Lenovo به نمایش گذاشته شده است. نکات برجسته عبارتند از:
- معماری محاسباتی لبه چند ابری جدید با تلفنیکا با برنامههای کاربردی حیاتی برای شهرهای هوشمند مقابله میکند، و استفاده از دادهها را در خیابانهای شهر در طیف گستردهای از موارد استفاده از هوش مصنوعی، از جمله استفاده از تجزیه و تحلیل ویدیویی و بینایی رایانهای برای شناسایی دود و آتش، پشتیبانی از ایمنی عمومی و بهبود زمان واکنش اضطراری، ساده میکند. استفاده از Telco Cloud خود با طیف وسیعی از سرورهای Lenovo ThinkEdge و فناوری push-to-talk موتورولا، تلفنیکا در حال نمایش است از طریق اثبات مفهوم قابلیت های چند ابری در لبه، هوش مصنوعی و دید کامپیوتری برای هشدار به مقامات ایمنی عمومی از خطر. راه حل جدید کل اکوسیستم لبه به ابر را هماهنگ می کند، زیرساخت ها، اتصالات و برنامه های کاربردی را به طور یکپارچه با هم ترکیب می کند تا به طور قابل اعتماد از ایمنی عمومی پشتیبانی کند و پاسخ اضطراری را با هوش مصنوعی بلادرنگ افزایش دهد.
- گسترش مشارکت نوآوری مشترک برای خدمات مخابراتی و ابری به گروه Orange کمک می کند تا عملکرد بالا، در دسترس بودن و بهره وری انرژی را برای مشتریان مخابراتی در سراسر جهان ارائه دهد. در حمایت از پیشرفت مستمر مخابرات، Orange و Lenovo همچنین در حال تمدید همکاری برای سه سال دیگر و راه اندازی مشترک هستند سیلوا مرکز اعتبارسنجی پروژه، رسیدگی به موارد استفاده مخابراتی و لبه. این برنامه حوزههای حیاتی برای زیرساختهای مخابراتی مقاوم در آینده را پوشش میدهد، از جمله پشتیبانی از کارایی عملیاتی، دسترسی رادیویی باز جدید و اتوماسیون. این شرکت ها با هم به ارائه دهندگان مخابراتی در سراسر جهان کمک می کنند تا از اهداف پایداری حمایت کرده و خدمات را بهبود بخشند.
- به طور مشترک تایید شده است استقرار و ارکستراسیون انتها به انتها برای Open RAN با Lenovo ThinkEdge SE455 V3 ارائه اثبات شده یک رویکرد شبکه ای مبتنی بر ابر و نرم افزار تعریف شده را نشان می دهد که ارتباطات مدرن را تسریع می کند و به کاهش زمان به بازار (TTM) برای معرفی ویژگی های جدید در شبکه های مخابراتی کمک می کند. همانطور که صنعت برای کاهش هزینه ها و بهبود نوآوری در Open RAN سرمایه گذاری می کند، سرور Lenovo ThinkEdge SE455 V3 هزینه کل مالکیت کمتری را در لبه نشان می دهد و به پیشرفت های جدید در بهره وری انرژی با دوبرابر حجم کاری هماهنگ در هر سوکت و کاهش بیش از 50 درصدی در هر سوکت دست می یابد. مصرف برق کلی ORAN بر اساس آزمایش شخص ثالث.
- راه حل های زیرساخت از خدمات ابری با سرعت و سادگی پشتیبانی می کنند. بر اساس آزمایش های دقیق انجام شده توسط Orange Business، راه حل های زیرساختی Lenovo مصرف انرژی را کاهش می دهد. استقرار خدمات ابری برای Orange Business تا 25 درصدکمک می کند تا عملکرد بالا، در دسترس بودن و بهره وری انرژی را برای مشتریان Orange Business به ارمغان بیاورد.
- تبدیل به تلفن صوتی مبتنی بر ابر برای دویچه تلکامپروژه نسل بعدی NIMS از Lenovo و اکوسیستم گسترده ای از شرکای صنعتی بهره می برد. از طریق ابری سازی و اتوماسیون، قابلیت های جدید در شبکه صوتی را می توان با کلیک یک دکمه معرفی کرد. این تحول بیش از هفده میلیون ارتباط مشتری را پشتیبانی می کند.
- پلتفرم اج اینتل با Lenovo ThinkEdge شرکتها را قادر میسازد تا برنامههای کاربردی لبه را در مقیاس با سادگی ابری توسعه، استقرار، اجرا و مدیریت کنند. استفاده از Lenovo ThinkEdge SE350 V2، SE360 V2 و SE450، این پلتفرم به رفع موانع کلیدی برای پذیرش گسترده هوش مصنوعی در بازارهای عمودی کمک می کند و آموخته های اینتل را از بیش از 90000 استقرار لبه برای کمک به کسب و کارها در ایجاد و مقیاس بندی حجم کاری هوش مصنوعی عمودی خاص در خود گنجانده است. پلتفرم Edge اینتل بهینهسازیهای خاصی را برای آموزش آسان مدلهای هوش مصنوعی و استنتاج سریع برای تکثیر حجمهای کاری هوش مصنوعی جدید در هر صنعتی ارائه میکند. استفاده از نرم افزار Open Cloud Automation (LOC-A) Lenovo، توسعه دهندگان می توانند برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در سراسر جهان را در لبه استقرار دهند در عرض چند دقیقه با یک لمس از یک دستگاه، مانند رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا تبلت. این قابلیتها با هم، بر پیچیدگیهای محاسباتی از راه دور غلبه میکنند تا سرعت استقرار زمانبهمقیاس بارهای کاری هوش مصنوعی برای شرکتهای در لبه را افزایش دهد و در عین حال هزینه کل مالکیت را بهبود بخشد.
- راه حل Telco Cloud و Orchestration با Lenovo و Rakuten با پلتفرم Rakuten Cloud Native برنده جایزه کار می کند تا به هماهنگ سازی و استقرار سریع برنامه ها در لبه کمک کند، هزینه های عملیاتی و پیچیدگی را کاهش دهد و در عین حال زمان تحویل را برای هزینه کل مالکیت کمتر تسریع کند. این راه حل قدرت بیشتری را برای خودکارسازی ایمن بارهای کاری لبه ای بزرگ برای ارائه دهندگان خدمات مخابراتی، مانند بینایی کامپیوتر، هوش مصنوعی صوتی و هوش مصنوعی مولد، ارائه می دهد.
پذیرش مشتری
با ترکیب زیرساختهای بهینهشده با هوش مصنوعی با اکوسیستم شرکای خود، طیف گسترده راهحلهای لبه به ابر لنوو فراتر از مرکز داده است تا به ارائهدهندگان خدمات کلیدی این امکان را میدهد تا به سرعت یک شبکه کامل از محاسبات پرقدرت را برای ایجاد کارایی و هوشمندی انقلابی به کار گیرند. مشتریان خود و فراتر از آن.
تلفنیکا همراه با Lenovo نشان میدهد که چگونه میتوان از فناوریهای هوش مصنوعی لبهای در یک محیط چند ابری در زندگی روزمره استفاده کرد، به طور یکپارچه قدرت ابر را به صحنه دادهها میآورد و دری را به روی برنامههای جدید باز میکند، مانند استفاده از بینایی کامپیوتر در این لبه برای تشخیص دود و آتش به منظور کاهش زمان واکنش اضطراری است. با زیرساخت هوش مصنوعی لبه به ابر Lenovo، ما در حال تجسم مجدد امکانات و ساختن آینده ارتباطات از راه دور هستیم.
لنوو با زیرساخت های آماده هوش مصنوعی ساخته شده که فراتر از مرکز داده تا لبه است، به دوره جدید هوش مصنوعی سرعت می بخشد و به کسب و کارها کمک می کند تا به طور ایمن قدرت داده های خود را باز کنند.
چارلز فرلند، معاون رئیسجمهور و مدیر کل ThinkEdge و ارائهدهندگان خدمات ارتباطی، زیرساخت لنوو میگوید: «لنوو بر روی راهاندازی عصر جدیدی از هوش مصنوعی ترکیبی و ارائه آیندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر با بازگشایی قدرت دادهها در هر مکانی که ایجاد میشود، تمرکز کرده است. گروه راه حل ها نوآوریهای مجموعه ThinkEdge عصر جدیدی از اتوماسیون لبه را آغاز میکند که اکوسیستم شرکا و مشتریان ما را قادر میسازد مسیر خود را به سمت هوش مصنوعی سادهتر کرده و از آن برای برنامههای کاربردی انقلابی استفاده کنند.
در دسترس بودن و پشتیبانی
مجموعه کامل سرورهای لبه، فضای ذخیرهسازی آماده هوش مصنوعی و راهحلهای لنوو نیز توسط سرویس خدمات حرفهای هوش مصنوعی لنوو پشتیبانی میشود، که به مشتریان کمک میکند پیادهسازی هوش مصنوعی را از مفهوم تا نتایج سریع پیگیری کنند. مدیریت اطلاعات برای بارهای کاری با کارایی بالا که از طریق یک مدل پرداخت هزینه مصرف می شود. علاوه بر این، برنامه نوآوران هوش مصنوعی لنوو به سازمانها کمک میکند تا با مشارکت با بیش از 50 ارائهدهنده نرمافزار پیشرو در صنعت، به هوش مصنوعی سازمانی دسترسی پیدا کنند.
همچنین، امروز در MWC 2024، لنوو راهحلهای سختافزاری و نرمافزاری جدید رایانه شخصی را معرفی کرد که تمرکز خود را بر نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی و تعهد به آیندهای پایدارتر نشان میدهد. اینها شامل لپتاپهای تجاری جدید ThinkPad و ThinkBook و اثبات خیرهکننده مفهوم هستند. اطلاعات بیشتر را در بیانیه مطبوعاتی
بازدید کنیدwww.Lenovo.com/Telco برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکوسیستم لبه Lenovo، راه حل های موجود و پذیرش مشتری.