امروز، لنوو با Databricks همکاری کرده است تا پذیرش هوش مصنوعی را در بین مشتریان خود افزایش دهد. لنوو بهعنوان شریک منتخب برای Databricks Consulting & Systems Integration (C&SI)، با شرکتهایی همکاری خواهد کرد تا به آنها کمک کند تا از قابلیتهای مدیریت دادههای پیشرفته استفاده کنند، دسترسی به دادهها از منابع متعدد را سادهسازی کنند و موانع استفاده موفقیتآمیز از هوش مصنوعی را برطرف کنند.
پیشنهاد از طریق اجرا خواهد شد مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو (AI CoE)، طراحی شده برای کمک به مشتریان برای استفاده سریع، مقرون به صرفه و در مقیاس از هوش مصنوعی برای سازمان های خود، با راه حل هایی که هوش مصنوعی را از ایده به واقعیت می برد. لنوو با همکاری با پلتفرم Databricks Data Intelligence، به شرکتها کمک میکند تا منابع داده خود را گرد هم بیاورند و به آنها اجازه میدهد تا استفاده از هوش مصنوعی تولیدی را افزایش دهند، قابلیتهای تجزیه و تحلیل دادههای خود را بهبود بخشند و نوآوری را پیش ببرند. مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو (AI CoE) خدماتی را برای کمک به مشتریان در تعریف سریع نتایج و نوآوری با استفاده از پلتفرم Databricks برای رفع نیازهای منحصر به فرد سازمان خود ارائه خواهد کرد.
ما با بسیاری از مشتریان در مراحل مختلف سفرهای هوش مصنوعی آنها صحبت کردهایم، و در حالی که بیشتر آنها میخواهند از مزایای آن بهره ببرند و احساس فوریت برای انجام این کار داشته باشند، سازمانهای آنها آماده نیستند.»مطالعه اخیر ما نشان داد که 90 درصد از مدیران IT که مورد بررسی قرار گرفتیم، هوش مصنوعی را ضروری یا تغییر دهنده بازی می دانند.با این حال، بیش از نیمی از سازمانهایشان فاقد مهارتهای فنی لازم برای مقیاسبندی سریع هوش مصنوعی هستند. با افزودن Databricks به اکوسیستم لنوو از فروشندگان پیشرو نرمافزار، میتوانیم هوش مصنوعی را برای همه فعال کنیم و این فناوری را به طیف وسیعتری از مشتریان ارائه کنیم.»
لنوو با شروع از چین بزرگ و آسیا و اقیانوسیه و سپس گسترش جهانی، تخصص جامعی را در راه حل ها و خدمات مدیریت داده، از جمله ابر، استراتژی داده و هوش مصنوعی، نوسازی پلت فرم داده، انتقال داده، و کد از پیش ساخته شده برای پیاده سازی سریع، بهینه سازی ارائه خواهد کرد. و مدیریت داده ها و ممیزی و استفاده از موارد برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی.
گرگ تیلور، معاون امور شرکا در Databricks، گفت: “همکاری ما با Lenovo نشان دهنده تعهد ثابت ما به دموکراسی کردن داده ها و هوش مصنوعی برای همه سازمان ها است.” ما با هم در حال پیشبرد «نوآوری بیسابقه، سرعت بخشیدن به رشد و ارائه ارزش استثنایی به مشتریان خود در پلتفرم اطلاعاتی Databrix هستیم».
Lenovo به دلیل تجربه گسترده و عمیق خود در راه حل های IT، از جمله بیش از 10 سال تمرین راه حل های ابر عمومی و تجربه عملیاتی غنی که در بیش از 15 سال ساخت پلت فرم های داده به دست آمده است، به موقعیت شریک دست یافته است. پیشنهاد جدید بخشی از خدمات جامع هوش مصنوعی لنوو است که آموزش و ابزارهایی را برای کمک به مشتریان در حداکثر استفاده از هوش مصنوعی ارائه می دهد.
بر اساس بینشهای گزارش اخیر CIO Lenovo، بیشتر سازمانها با نحوه استقرار سریع، مؤثر و ایمن راهحلهای مبتنی بر هوش مصنوعی مشکل دارند. برای حمایت از مشتریان در سطح جهانی، لنوو مجموعه ای جامع از خدمات هوش مصنوعی را معرفی کرد که با پنج مرحله حیاتی پذیرش هوش مصنوعی Gartner® هماهنگ است. هدف مرکز تعالی هوش مصنوعی لنوو تسریع این خدمات و استفاده از موارد برای ارائه نتایج سریعتر و بهبود کارایی با استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن ارزش دادههایشان است.
با تشکر از تیمی از کارشناسان مجرب، همکاری ما با Databricks
آرت هو، معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری لنوو و مدیر ارشد فناوری گروه راهحلها و خدمات لنوو، افزود: «این راهحلها آمادگی هوش مصنوعی را تسریع میکنند و مشتریان را به پذیرش مسئولانه و مؤثر هوش مصنوعی نزدیکتر میکند». از معماری و مدیریت داده گرفته تا اجرا و حاکمیت، ما میتوانیم راهحلهای سرتاسری ارائه دهیم که موانع یکپارچهسازی هوش مصنوعی را از بین میبرد و به مشتریان کمک میکند تا فواید آن را به سرعت دریافت کنند.»
رابطه ای که بر اساس تجربه خود لنوو با Databricks ساخته شده است سسکو
کار لنوو با Databricks بر اساس رابطهای است که در سال 2022 آغاز شد، جایی که لنوو انبار داده جهانی خود را از طریق Databricks و خدمات اصلی Azure ایجاد کرد. با ادغام مدلهای رایج دادههای شرکتی و 200 KPI اصلی تا به امروز، این انبار از مقیاس سازمانی، از محصول و تولید گرفته تا منبعیابی، فروش و خدمات پشتیبانی میکند.
لنوو با تخصص خود در تحول دیجیتال و هوشمند و به عنوان شریک اجرایی Databricks، قادر به ارائه راه حل های داده و هوش مصنوعی بر اساس زیرساخت ابری ترکیبی لنوو است. همکاری لنوو و دیتابریکس به این معنی است که مشتریان از یک پلتفرم داده مدرن با مدیریت ساده داده سود خواهند برد تا به آنها کمک کند گزارشدهی، تجزیه و تحلیل و پذیرش برنامههای هوش مصنوعی سازمانشان را تسریع کنند.