Lenovo 360 Engage راههای جدیدی را برای شرکا برای «یادگیری و کسب درآمد» در هر دو سطح فروشنده و در سطح شرکت ایجاد میکند. جدید برای شرکای معرفی پنج هسته است صلاحیت های لنوو 360: خدمات چرخه زندگی، عملکرد نیروی کار، زیرساخت، زیرساخت پیشرفته، و TruScale. فروشندگان می توانند پس از اتمام دوره های آموزشی در مسیر یادگیری هر شایستگی به اعتبار و گواهینامه ها دست یابند. با تکمیل مسیرهای یادگیری، فروشندگان دانش خود را افزایش می دهند و مهارت های خود را بهبود می بخشند، به مشاوران قابل اعتماد مشتریان خود تبدیل می شوند و منجر به تجربه بهتر مشتری، افزایش فرصت های فروش و رشد درآمد می شوند.
شرکا راه های بیشتری را برای رشد با Lenovo 360 Engage باز می کنند
شرکا می توانند از طریق Lenovo Partner Hub برای Lenovo 360 Circle ثبت نام کنند.
این آخرین تحول در چارچوب کانال جهانی Lenovo 360 شامل راههای جدیدی برای “یادگیری و کسب درآمد” با Lenovo 360 Engage، دسترسی گسترده به انجمن Lenovo 360 Circle در مورد پایداری و ابزار جدید فعال سازی Lenovo 360 Solutions Hub است.
مت زیلینسکی، معاون اجرایی و رئیس بازارهای بینالمللی لنوو، گفت: «چارچوب کانال جهانی Lenovo 360 کاملاً انقلابی در نحوه تجارت ما با شرکای خود است. همانطور که ما به توسعه انگیزهها، برنامهها و منابع برای کمک به رشد کسبوکارشان ادامه میدهیم، پیام روشنی را ارسال میکنیم – ما کانال محورترین شرکت در صنعت هستیم، و این تعهدی است که از آن چشم پوشی نمیشود.
حلقه گسترده Lenovo 360 شرکا را به هم متصل می کند و تأثیر پایداری را در کانال جهانی فناوری اطلاعات تسریع می کند.
انجمن Lenovo 360 Circle اکنون برای همه شرکای کانال مجاز که مایل به پیوستن هستند باز است.
Lenovo 360 برای اولین بار در سال 2021 راه اندازی شد و دسترسی آسان تر به وسعت و عمق مجموعه لنوو در سراسر خدمات و راه حل ها، زیرساخت ها و دستگاه های هوشمند را برای شرکا فراهم می کند. این چارچوب به شرکا کمک می کند تا موقعیت خود را در بازار تقویت کنند و بهتر به نیازهای مشتری پاسخ دهند. علاوه بر این، Lenovo 360 در موفقیت شرکا سرمایهگذاری میکند و شرکا را قادر میسازد تا به راحتی از طریق راهحلها، بازاریابی و منابع فعالکننده فروش، اتصال شرکا به متخصصان موضوع و سایر شرکا در اکوسیستم از طریق جوامع تخصصی، و رشد کسبوکار شرکای خود از طریق ارائه مالی، به فروش برسند. و فرصت های آموزشی
پس از راه اندازی موفقیت آمیز با شرکای موسس در سال 2022، جامعه پایداری مبتنی بر اقدام، همکاری را تشویق می کند و پذیرش مدل های کسب و کار پایدار و اهداف زیست محیطی، اجتماعی و حکومتی را در سراسر اکوسیستم کانال تسریع می بخشد. این عضویت که برای شرکا، توسط شرکا ساخته شده و ریشه در چارچوب پیمان جهانی سازمان ملل دارد، دسترسی به ابزارها، منابع و فرصتهای شبکهای را در حمایت از سفر پایداری شرکتی شرکا فراهم میکند، خواه تازه شروع کرده باشند یا به خوبی تثبیت شده باشند. استراتژی
7 فوریه 2023 – امروز، لنوو فصل بعدی چارچوب کانال جهانی Lenovo 360 خود را برای شرکای خود اعلام می کند. آخرین تکامل شامل راههای جدیدی برای «یادگیری و کسب درآمد» با Lenovo 360 Engage، گسترش دسترسی به ابتکار انجمن Lenovo 360 Circle در مورد پایداری و ابزار فعالسازی راهحلهای جدید Lenovo 360 است.
Lenovo 360 Engage از 3 آوریل 2023 در Lenovo Partner Hub عرضه می شود.
شرکتهای شریک میتوانند نامهای چند سطحی کسب کنند اعتبار Lenovo 360 از طریق ترکیبی از دستیابی به اهداف درآمد و دوره های تکمیل شده فروشنده و گواهینامه ها. با این اعتبار، بهبود یافته است Lenovo 360 Tier ساختار به شرکا اجازه میدهد تا از طریق دستگاههای هوشمند، راهحلهای زیرساختی، یا رده ۳۶۰ که ترکیبی از هر دو است، وضعیتهای جدیدی را کسب کنند. جدید مشوق های Lenovo 360 یک چارچوب درآمد جهانی برای شرکای سرمایهگذاری در Lenovo 360 Competencies ارائه میکند.
پاسکال بورگه، رئیس و مدیر کل کانال جهانی، بازارهای بین المللی، لنوو، گفت: «شریک های کانال نقش های زیادی را برای مشتریان خود ایفا می کنند. “جاه طلبی ما با Lenovo 360 این است که شرکای خود را در جایی که در سفر خود هستند ملاقات کنیم، زیرا آنها برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود تغییر شکل می دهند – چه آنها یک ارائه دهنده راه حل انتها به انتها باشند، چه یکپارچه کننده سیستم یا هر جای دیگری.”
در کنار مجموعه ای از داشبوردها، محتوا و منابع فعال سازی جدید در Lenovo Partner Hub، شرکا می توانند مشتاقانه منتظر اضافه شدن منبع جدیدی برای کمک بهتر به فروش راه حل های آماده کانال Lenovo باشند. مرکز راه حل های Lenovo 360 منبع جامعی را ارائه می دهد که مجموعه ای از دارایی های فروش و ابزارهای یکپارچه، از جمله جستجوی هدایت شده، فروش هدایت شده و فروش مشترک را ارائه می دهد تا نتایج اولویت دار را ارائه دهد و پیشنهادات فروش را سریعتر ایجاد کند. لنوو 360 Solutions Hub در آوریل 2023 در Lenovo Partner Hub در دسترس خواهد بود و در بازارهای منتخب در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و مناطق جغرافیایی آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهد شد تا تا سال 2023 بیشتر گسترش یابد.
جف تیلور، مدیر اجرایی بازاریابی و برنامههای کانال جهانی لنوو، گفت: «شریکها با سطوح موجود ما برای دستگاههای هوشمند و راهحلهای زیرساخت آشنا هستند. این مشوق ها از بین نمی روند. Lenovo 360 Engage سطح جدیدی از مشوقها را از طریق 360 Tier جدید ما اضافه میکند، که راههای بیشتری را برای کسب درآمد برای شرکایانی که میخواهند در سرتاسر مجموعهها به فروش برسند، ارائه میدهد.
مرکز راه حل های جدید Lenovo 360 شرکای خود را قادر می سازد تا به راحتی بفروشند