رنگ ها را طوری را طراحی کنید که مشتری از فاصله دور هم متوجه کسب و کار شما شده و وارد مغازه شود. این روزها بر خلاف دهه گذشته که سپری کردیم افراد ضرورت مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی را بیش از پیش متوجه شده اند و فهمیده اند که داشتن دکوری خاص چقدر می تواند بر شرایط آنها در طی روز تاثیر گذار باشد. وقتی وارد بازار طلا میشوید این حرف را عیناً متوجه میشوید. اگر نور نامناسب و یا ناکافی باشد، جلوه جواهرات را کم کرده و زیبایی آنها را نیز تحت تاثیر می گذارد و بدین منظور طراحان شیپ تلاش نمودند تا با استفاده از قراردادن نور مخفی در سقف کاذب کار شده برای نشان دادن حریم بین فضای مشتری و فروشنده و همچنین هالوژن های بین آنها، بتوانند بیشترین نور را برای ایجاد امنیت و انتخاب توام با آرامش را برای مشتریان داشته باشند. در این نوع تایل ماده اصلی به کار رفته گچ میباشد که طرحهای بسیار زیبایی در آن جای گرفته است. دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است.باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند.
در طراحی دکور و ویترین طلا و جواهر فروشی که از پایه و مانکن ها شکل گرفته در سایز ، ابعاد و رنگ های مختلف قابل طراحی می باشد .و همچنین برای سفارش مانکن ها در دو صورت امکان پذیر هست طراحی داخلی ویترین طلا فروشی . شرکت طراحی دکوراسیون طلا فروشی مقدم ( مقدم مانکن ) پیشرو در صنعت طراحی و اجرای ویترین طلا فروشی و مانکن طلا افتخار دارد که با بیش از 11 سال سابقه فعالیت در زمینه : اجرای صفر تا صد دکوراسیون طلا فروشی ،اجرای انواع گاوصندوق طلا فروشی طراحی وتولیدانواع:مانکن و جعبه طلا، جواهر، بدلیجات، در ابعاد مختلف و همچنین دکوراسیون داخلی با کادری مجرب جدیدترین مدل های روز دنیا را عرضه نماید. همگی نشان دهنده سلیقه فروشنده می باشد.بنابراین طراحی ویترین باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه از تمامی زوایا مورد دید مشتری ها باشد باید از امنیت بسیار زیادی برای نگهداری اجناس باشد.پس در طراحی دکوراسیون طلافروشی علاوه بر حفظ زیبایی و جذب مشتری برای بالا رفتن فروش اجناس؛باید به حفظ امنیت هم توجه ویژه ای داشت.در شرکت پایاتک ما با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال ها برای شما طرحی منحصر به فرد رقم خواهیم زد.برای دیدن نمونه طراحی طلا فروشی پایاتک به قسمت گالری تصاویر مراجعه نمایید.
اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان مغازه سوای نیاز به گرفتن امداد از پرسنل، بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را دارای کمک چینش صحیح در قفسهها پیدا کنند. با افتخار اعلام می داریم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین و مدرن ترین طرح های خود در زمینه انواع دکورهای مغازه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در جهت انتخاب طرح برای دکور مغازه تان را بگیرید حتما یک بار به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.فعالیت در این زمینه به نوعی در حیطیه دکوراسیون تجاری محسوب می شود و می بایست نکات و اصول مربوط به تجارت را در آن رعایت کنیم. معتقد هستیم هر فضایی امکان ان را دارد که بتواند زیبا و منحصر به فرد شود و به نوعی دیده شود.جدا از اینکه باید برای ساخت دکوراسیون اداری شما از بهترین و مدرن ترین متریال های موجود استفاده کرد این را متذکر خواهیم شد که مهم تر از آن نحوه چیدمان و به کارگیری از ابزرا موجود است.چرا که اگر بهترین متریال ها را رد دکوری به کار ببریم اما اصول معماری و طراحی را در ان استفاده نکنیم قطعا نمی تواند پاسخگوی نیازهای ما باشد و طرحی شکست خورده قلمداد می شود.مهمترین فاکتور در دیزاین منزل به مانند دیزاین یک اداره که مبلمان اداری ان حرف اول را می زنند اینجا هم به همین صورت است.
علاوهبر روشهایی که باعث ایجاد امنیت در نحوه چینش فروشگاه میشود؛ روشهای دیگری نیز برای برقراری امنیت در گالری میشود. اولی تمام اسم برند شما را شامل میشود و دومی ممکن است یک تا سه حرف از برند شما. به این منظور که سایت شما در عین شیک و جذاب بودن مدرن و خاص باشد تا تفاوتش با دیگر سایت ها به وضوح دیده شود در یک کلام یک سایت سفارشی برای مشتریان خاص و با اعتبار شماست که همان طور که از نمونه های طراحی شده ما مشخص است هیچ یک از دو سایت مشتریان ما اصلا یکی و شبیه به هم نیستند این مورد بسیار حائز اهمیت هست که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه یک نسخه را برای تمام مشتریان خود می پیچند و همین مورد باعث مشکلات عدیده و بسیار زیادی برای آن برند و کسب و کار خواهد افتاد. طلا فروشی، یکی از رشته هایی است که امنیت دکان و محل به دست آوردن و کار در آن با مضاعف زیادی دارد. از آنجا که وزن گاوصندوق 1.5 تن بود و بسیار سنگین بود احتیاج به یک زیرسازی صحیح در محل قرارگیری گاوصندوق بود.
در این حالت زیبایی مغازه بیشتر به چشم میآید و افراد را به خود جذب میکند. یکی از عوامل تأثیر گذار بر محیط مغازه، زیبایی ظاهری آن است برای طراحی مغازه باید به این موضوع اهمیت داده شود. این واقعیت را باید قبلو کرد که این روزها کیفیت جنس باعث فروش ان نمی شود بلکه نوع بسته بندی و شکل ظاهری ان است که باعث فروشش می گردد. معماری داخلی که باید در محیط درون مغازه به کار بریم می بایست در نهایت ظرافت و حرفه ای گری باشد.مشتری که وارد مغازه شود یعنی قدم اول برداشته شده و باید در قدم دوم کار را تمام کنیم تا بتوانیم انرا به یک خرید موفق تبدیل کنیم.هیچ می دانید در سطح جهان عاملی که باعث فروش یک کالا می شود کیفیت کالا نیست بلکه شکل ظاهری ان است.؟
در نتیجه یک دکوراسیون مغازه جواهر فروشی مناسب می تواند هم زیبایی برای مغازه شما به ارمغان بیاورد، هم مشتری های بیشتری به شما تقدیم کند و هم فروش فراوان تری را نصیب شما نماید. طراحی پیشخوان در طراحی داخلی جواهر فروشی عنصر مهم بعدی است. حیاتی انتها هر مسیر، در ابتدای مسیر بعدی نیز، محصولات جذابمان را در کنار طرح جالب آن بخش از فروشگاهمان طراحی داخلی دکان ورزشی طراحی می کنیم. جالب است بدانید انسان زمانی که وارد یک فضا با هر عملکردی میشود ناخودآگاه به سمت راست فضا نگاه میکند، پس سعی کنید از این موضوع هم استفاده مفید کنید و محصولاتی که رنگی هستند را در قسمت راست مغازه تان قرار دهید. مشتری در لحظه اول نگاهش به تابلو و فضای بیرون شما جلب میشود. باید بتوانید با توجه به موضوع کاری بهترین رنگ را انتخاب کنید.
طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.اگر در فکر باز کردن یک مغازه لوازم آرایشی هستید باید علاوه بر توجه به موقعیت مکانی (در جاهای پر رفت و آمد و دسترسی آسان که به راحتی جای پارک داشته باشد) به دکوراسیون آن نیز اهمیت خاصی بدهید. شما به عنوان یک طراح باید به خوبی بدانید که هر مکانی طراحی خاصی میطلبد و شما باید با توجه به موقعیت مکان و شناسایی نیازها طراحی آن را انجام دهید. لازم به ذکر است که یک مغازه مرتب و سازماندهی شده در مقایسه با یک مغازه شلوغ مشتریان بیشتری به خود جذب می کند علاوه بر آن اگر مغازه مرتب و کاملا سازماندهی شده باشد بزرگتر نشان داده می شود. اگر محیط مغازه از طراحی زیبایی تشکیل شده باشد مسلماً مشتریان بیشتری جذب میشوند؛ اما در صورتی که از طرح مناسب و مطلوبی استفاده نکرده باشید یک دلیل برای دفع مشتری محسوب میشود، دکوراسیون داخلی مغازه باید بر اساس نکات و اصولی طراحی شده باشد. بنابراین علاوه بر آنچه که بدون شک برای دستیابی به فضای زیبا را ممکن می سازد فراتر از زیبایی شناسی قرار خواهد گرفت.
هرچه لوگوی شما سادهتر باشد و از عناصر کمتری در آن استفاده شود، میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطبان نیز بیشتر خواهد بود. در ایجاد دکوراسیون مغازه اگر به خوبی با تمام اجزای کار آشنا باشیم و تمام فاکتورها را رد ان لحاظ کنیم به نظر میرسد می توان به نتیجه نهایی امیدوار بود. طراحی و چیدمان مناسب ویترین یک طلافروشی اولین و مهمترین قدم برای جذب مشتری خواهد بود. دکور مغازه آرایشگاه مردانه یا زنانه، از اون مواردی هست تاثیر بسیاری مثبتی روی جذب مشتری داره. از این رو اگر می خواهید انواع طراحی داخلی مغازه و سایر پروژه هایی که توسط این مجموعه طراحی شده را مورد مطالعه قرار دهید روی لینک زیر کلیک نمایید: Avgoon. بهتره این موضوع رو با بررسی چندتا عکس و تقسیم دکورها به چند دسته بندی مجزا، مورد بررسی قرار بدیم. به همین دلیل در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا, زیباترین و شیکترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی را تهیه کرده ایم . برای دکور مغازه می توان از یک طیف رنگ خاص در کنار سبکی مشخص استفاده کرد که مشتری بتواند تمام موارد مورد نیاز خود را تهیه کرده و از مغازه خارج شود. میتوانید از آینههای دیواری و نمای شیشهای استفاده کنید.
طراحی مغازه می تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می شود. رنگ های خنثی نیز به این دلیل مورد استفاده قرار گرفته اند که تا تمرکز بر روی محصول باشد! در بدو ورود به فروشگاه متوجه می شوید که طراح این فروشگاه از المان های کم اما با رنگ های برازنده و گیرا مانند ترکیب طوسی و طلایی روشن استفاده کرده است که ناخودآگاه نگاه شما را جذب می کند. اهمیت این بخش در این حد است که می توان گفت مهمترین پل ارتباطی میان مشتریان و عابرینی که هر روز در حال عبور از جلوی مغازه شما هستند با محیط درون مغازه همین دکوراسیون و ویترین مغازه شما است.پس باید بدانید نوع نور پردازی و رنگ بندی و همه جزییاتی که قرار است در ان به کار گرفته شود می تواند نقش تایین کننده ای برای شما در جهت جذب و یا دفع مشتری داشته باشد. باید همه عواملی که در دکوراسیون داخلی از ان در جهت زیبا شدن و منحصر به فرد شدن استفاده می کنیم را بسیج کرده و هر چه می توانیم در جهت خاص شدن دکور مغازه مان بکوشیم.یکی دیگر از تفاوت های کار در این بخش با دیگر بخش ها در این است که مثلا در مورد موضوع دکوراسیون اداری ما می دانیم که دقیقا قررا است برای چه اداره ای کار کنیم و معمولا افراد مراجعه کننده ان چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند و بر همین اساس کار طراحی راحت رت انجام می شود.
هزینه طراحی دکوراسیون تجاری مغازه بر اساس اینکه شما پروژهتان را به شخص آماتور یا تیمی حرفهای بسپارید. زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید. به طور کلی طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه فرد بستگی دارد اما پیشنهاد می شود که روی این موضوع سرمایه گذاری بسیاری کنید و حتما با یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی مشورت نمایید چرا که اگر دکور داخلی فضا زیبا و جذاب باشد مشتریان بسیاری به سمت مغازه و فروشگاه شما خواهند آمد. برفرض شما چنانچه صاحب و مالک یک کافیشاپ زیبا و لوکس هستید میتوانید خدماتی که به جهت مشتری خویش در لحاظ دارید را شبیه تصویر ارائهشده روی دیوار اصلی استفاده از چوب به تصویر بکشید؛ و بخش اعظمی فرایندهای دیگر حیاتی به کارگیری از نوشته نوشتههای چوبی به جهت شما باقیمت آن به تصویر کشیده میشود.
برای یک مغازه و فروشگاه نیز همین حکم وجود دارد و مشتری زمانی به یک مغازه می رود که از دید او دارای دکور و طراحی شیک و منحصر به فردی باشد و همین باعث می شود تا حسی در مشتری بوجود آید که کالای این مغازه بهترین و با کیفیت ترین می باشند.در واقع باید طرح شما جذابیت های بصری لازم را دارا باشد. برای دیدن برخی از ایده های بصری عالی برای دیوار قدرت، در Pinterest جستجو کنید. سعی کنید لباسها را به شیوه ای در مغازه قرار بدهید که مشتری وقتی در مغازه راه میرود، لباسها و دکور را میبیند در خود احساس نیاز به لباس را حس کند.
طراحی فضا و محل مطلوب نشستن خرید کننده در چنین فروشگاه ها یا این که فروشگاه هایی، دیگر جزء بخش های حیاتی طراحی است و اصلاً نمی اقتدار آنرا حذف کرد. اگر بتوانید از افرادی که هر روز از جلوی مغازه شما رد می شوند تعداد بیشتری را به سمت داخل مغازه جذب نمایید قطعا شانس بیشتری در فروش محصولات خود خواهید داشت.با این تعریف فکر کنم دقیقا میزان اهمیت مبحث دکوراسیون مغازه به خوبی روشن شد. اگر دقت لازم را در نوع طراحی و چیدمان و رنگ های استفاده شده و نور پردازی به کار رفته در ان داشته باشید می توان امیدورا بود که در کسب و کاری که راه می اندازید موفق خواهید شد و اما اگر بهترین کالاها را درون مغازه داشته باشید اما از دکوری خوب برای ان استفاده نکنید باید همین روزها منتظر شکست در پروزه تجاری خود باشید. بهطور کلی کسب مهارت در این زمینهها موجب موفقیت هرچه بیشتر در این کسب و کار خواهد شد.