یک مطالعه جدید نشان داد که ابزارهای هوش مصنوعی با پاسخ های اشتباه در یک بخش عالی تف می کند.
کلمبیا برای مطبوعات (CJR) مطالعه ای را انجام داد که در آن هشت ابزار هوش مصنوعی به عنوان یک مقاله و درخواست Chatbots برای تعریف “عنوان مقاله مربوطه ، ناشر اصلی ، تاریخ انتشار و آدرس URL” انجام شد. در مجموع ، این مطالعه حاکی از آن است که chatbots “پاسخ های نادرست به بیش از 60 درصد از سوالات ارائه می دهد.”
نحوه تعیین متن ایجاد شده از هوش مصنوعی
خطاها متفاوت است. بعضی اوقات ، گزارش می شد که ابزار جستجو یک گمانه زنی است یا به سؤالاتی که نمی توانید به آنها پاسخ دهید پاسخ نادرست ارائه می دهد. بعضی اوقات ، او پیوندها یا منابع را اختراع می کرد. گاهی اوقات ، او از انتشارات خودکشی از مقاله واقعی استناد می کرد.
سرعت نور نور
کتابهای CJR: “بیشتر ابزارهایی که ما آزمایش کردیم ، پاسخ های نادرست را با اعتماد به نفس نگران کننده ارائه دادیم و به ندرت از عبارات واجد شرایط مانند” به نظر می رسد “،” ممکن “،” و غیره استفاده می شود ، یا تحقق شکاف دانش با عباراتی مانند “من نمی توانم مقاله دقیق را پیدا کنم.” “
مطالعه کامل مستحق مشاهده است ، اما به نظر می رسد که نسبت به ابزارهای تحقیقاتی هوش مصنوعی شک و تردید داشته باشید. مشکل این است که به نظر نمی رسد مردم این کار را انجام دهند. CJR خاطرنشان كرد: 25 درصد از آمریکایی ها گفتند كه آنها به جای موتورهای جستجوی سنتی از هوش مصنوعی برای جستجوی استفاده می كنند.
Google ، غول جستجو ، به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگان عفو بین المللی می پردازد. در این ماه ، وی اعلام کرد که یک نمای کلی اطلاعات مصنوعی را گسترش می دهد و فقط آزمایش نتایج جستجوی هوش مصنوعی را آغاز می کند.
مطالعه از CJR فقط نکته دیگری از داده ها است که نشان دهنده عدم دقت هوش مصنوعی است. ابزارها ، بارها و بارها ، نشان دادند که اعتماد به نفس پاسخ های اشتباه ارائه می شود. غول های فناوری ، تقریباً به هر محصول ، هوش مصنوعی را وادار می کنند. بنابراین مراقب آنچه در آنجا اعتقاد دارید.
موضوع
هوش مصنوعی