جایزه میوز یکی از شناختهشدههای پیشرو برای خلاقیت در جهان است. رقابت بینالمللی طراحانی را که «طراحیشان پارادایمها را تغییر میدهد» به رسمیت میشناسد. نبوغ و کارهای دقیق آنها دیگران را در حیرت فرو می برد و با انجام این کار مرزها و محدوده را بازتعریف می کند – بسیار شبیه به یک موزه.
در نتیجه این نوآوری، مرکز جهانی لنوو تفاوت واقعی و قابل اندازهگیری در پیشبرد اهداف پایداری لنوو ایجاد کرده است: مواد بستهبندی تا بیش از 35 درصد و انتشار کربن مربوطه به میزان 50000 کیلوگرم یا معادل 9000 درخت در سال کاهش یافته است.
جایزه نقره ای Muse 2022 هشدار نوآورانه ای را به رسمیت می شناسد که هم مواد مصرفی و هم انتشار کربن را کاهش می دهد.
تیم زنجیره تامین خدمات لنوو اخیراً یک فرآیند اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد یک هشدار به نام پیش هشدار بیش از حد هوشمند، که بسته بندی با چگالی بالا را در مرکز توزیع جهانی این شرکت در سوژو، چین شناسایی می کند. پس از شناسایی، آن بسته بندی مجدداً پیکربندی یا جایگزین می شود تا کارآمدتر و سازگار با محیط زیست باشد و تأثیر کمتری را به همراه داشته باشد.
این جایزه سالی یک بار با یک هیئت سختگیر متشکل از 42 متخصص حرفه ای در انجمن جوایز بین المللی برگزار می شود که برندگان را تعیین می کنند.
استیون چن، مدیر اجرایی زنجیره تامین خدمات بینالمللی لنوو، که به پیشروی این راهحل کمک کرد، گفت: به عنوان یک شرکت فناوری، نوآوری یک اصل کلیدی است. ما همیشه به این موضوع نگاه میکنیم که چگونه میتوانیم از فناوری برای حل چالشهای نه تنها مشتریان، بلکه خودمان نیز استفاده کنیم. این یک مثال عالی از نحوه استفاده ما از هوش مصنوعی برای کمک به شناسایی و کاهش بستهبندی بیش از حد محصولاتمان و در نهایت پایداری بیشتر است.»
این شناخت نمادی از تحول مداوم تجاری لنوو، سادهسازی عملیات و ایجاد راهحلهای هوشمندتر در سراسر سازمان است. Lenovo همچنین به اولویتبندی برتری محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در همه چیز، از عملیات زنجیره تامین گرفته تا مواد رایانه شخصی، ادامه میدهد. بیشتر بدانید در گزارش ESG 2022.