یکی از وظایف متن آگهی، ایجاد ارتباط موضوعی میان سایت شما و سایت منتشر کننده آگهی است. به عنوان مثال تصور کنید که برای یک کلینیک دندانپزشکی قصد خرید رپورتاژ از سایت زومیت را دارید. بهتر است برای متن خود موضوعی را انتخاب کنید که هم به کسب و کار شما مرتبط باشد و هم به سایت زومیت که در حوزه تکنولوژی فعالیت میکند. عنوان و موضوع مقاله شما میتواند “معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا برای دندانپزشکی” باشد. محتوایی که برای انتشار در سایت آگهی دهنده تهیه میکنید نقش بسیار مهمی در اعتبار رپورتاژ آگهی شما خواهد داشت. یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام خرید رپورتاژ آگهی انتشار یکی از مقالات سایت یا بازنشر یک محتوا در چندین سایت مختلف است.
اسپم اسکور (Spam Score) در خرید رپورتاژ اهمیت داره؟
این منابع دارای سرعت ایندکس بالا و اثرگذاری عالی در رتبه کلمات کلیدی منبع شما هستند. ما به عنوان یک آژانس بازاریابی، برای انتشار رپورتاژ آگهی یک تخفیف از وبسایتها دریافت میکنیم. درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده میشود و بخشی از آن نیز سود ماست. البته توجه داشته باشید که انتخاب نوین، فقط به منزله دریافت تخفیف بیشتر نیست. بلکه به معنی صرفهجویی در زمان، دریافت مشاوره و همینطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی نیست هست. ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری داریم و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه میدهیم.
- یکی از شیوه های بسیار موثر و کاربردی به منظور بهینه سازی سئوی سایت و در نتیجه افزایش فروش کالا و خدمات خود از طریق سایت و فروشگاه های آنلاین، خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر می باشد.
- رپورتاژ آگهی ارزان میتواند یک روش تبلیغاتی کمهزینه برای معرفی محصول یا خدمات شما به شمار رود.
- به همین خاطر قیمت خرید رپورتاژ آگهی در سایت سئوسل بسیار اقتصادی است.
- این نکات در زیر فهرست شدهاند و در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.
شما از زمانی که محصول یا وب سایت خود را کامل کردید، می توانید شروع کنید به لینک سازی. توجه کنید که رپورتاژ خبری نیز یکی از روش های لینک سازی است. ” یکی از قدرتمندترین انواع بک لینک ها و رپورتاژهایی که می توانید برای سایت خود تهیه کنید. این رپورتاژ آگهی معمولا در سایت های معتبر دانشگاهی با پسوند edu. منتشر می شوند و چون گوگل آنها را در زمینه مرکز آموزش معتبر می شناسد لینک گرفتن از این سایت های دانشگاهی بسیار مفید و اعتبار دهنده هست. در این صفحه لیست رپورتاژهای دانشگاهی و مجله ای به همراه شرایط درج و نیز نکات لازم و مهم جهت انتشار رپورتاژهای edu آورده شده است.
در صورتیکه دسترسی به این نمونهها ساده باشد، امتیاز مثبتی را برای ناشر در نظر بگیرید. رپورتاژآگهی خود را به گونه ای بنویسید که برای مخاطب کاربردی و مفید واقع شود، از دروغ بپرهیزید و کاری کنید مخاطب احساس نیاز کند تا ترغیب شود به سایت شما سری بزند و از خدمات و محصولات شما استفاده کند. اینرا بدانید محتوایی از ارزش بالایی برای رپورتاژآگهی برخوردار است که متفاوت با بقیه باشد. اگر برنامه ای رو برای انتشار در نظر دارید میتونید ارائه بدید، در غیر اینصورت انتشار رو میتونید به سئوسل بسپارید. در مورد رپورتاژ دانشگاهی تقریبا تنها تفاوت بین ما و همکاران، تعرفه رپورتاژ هست و تا اونجایی که بنده در جریان هستم تعرفه پایین تری ارائه نشده مگر اینکه به تازگی تخفیف یا تغییر تعرفه ای اعمال شده باشه.
ما قبلا از تسمینو در ۳۵ سایت خبری رپورتاژ خریداری کردیم اما نتیجه ای که انتظارش رو داشتیم نگرفتیم. اگه ممکنه بعضی از نمونه های رپورتاژ آگهی رو برای ما ارسال کنید ممنون میشم. روز به روز سخت تر خواهد شد چرا که الگوریتم های گوگل روز به روز قوی تر می شوند. اما در این مسابقه شما می توانید همیشه از الگوریتم های گوگل جلوتر باشید.
✅ رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی چیست؟
بنابراین اگر DR وبسایتی ۱۰ باشد و به ۳ صفحه لینک داده باشد تاثیرگذاری بیشتری نسبت به وبسایتی دارد که DR آن ۸۰ است اما به میلیونها صفحه لینک داده است. امتیاز هرزنامه یا امتیاز اسپم، معیاری است که توسط وبسایت «Moz» در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و نشان میدهد یک دامنه چهقدر از نظر گوگل، هرزنامه به حساب میآید. توجه داشته باشید امتیاز اسپم چیزی نیست که توسط الگوریتمهای گوگل اندازهگیری شود، بلکه معیار معرفی شده توسط وبسایت «Moz» است.
انتشار رپورتاژ آگهی در شبکه های اجتماعی
خرید رپورتاژ آگهی انتشار رپورتاژ در برترین سایتهای ایران | گلدلینک