۱۱ قابلیت مخفی اپل واچ که باید امتحان کنید اپل واچها در حال حاضر محبوبترین ساعتهای هوشمند موجود در بازار هستند که از لحاظ امکانات و قابلیته … مایکروسافت از بینگ جدید با هوش مصنوعی بهتر از chatGPT رونمایی کرد مایکروسافت ساعاتی قبل از نسخهی جدید موتور جستجوی بینگ رونمایی کرد که از هوش مصنوعی پیشرفتهتری نسبت … جدیدترین اخبار و آخرین بهروزرسانی های مرتبط با نرم افزار طلوع پدیده را دریافت کنید.
راهکارهایی برای افزایش IQ (بهره هوشی) و قدرت ذهن
روایی محتوایی با استفاده از فرمول لاوشه و پایایی با استفاده از فرمول آلفای کرونباخ سنجیده شده است. فرضیات این پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرمافزار لیزرل مورد آزمون قرار مجله خبری لنوو مگ گرفت. نتایج در پایان حاکی از تاثیر مثبت تکنولوژی دیجیتال بر قابلیتهای بازاریابی و محیط بازاریابی است.هدف اصلی از انجام این مطالعه بررسی تاثیر تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیتهای بازاریابی است.
تکنولوژی های جدید در حسابداری
جالب است بدانید که اینترنت اشیا در سالهای آینده به هوش اشیا تبدیل میشود و دستگاههای هوشمند میتوانند دادهها را تجزیه و تحلیل کنند و به طور مستقل تصمیم بگیرند. یکی از کاربردهای اصلی اینترنت اشیا و هوش مصنوعی درخانههای هوشمند است. از نظر مدیران بازرگانی، همه ی دارائی یک شرکت به تکنولوژی آن است که زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. اکثر شرکت های دنیا بر این باورند که با تکنولوژی به جایی می رسند و یک اصل مهم در فناوری و ارتباط شرکت هاست.
- از سوی دیگر و عهمزمان با تحلیل فوق، شکلگیری تکنولوژیک جامعه، پذیرا شدن خصائل قدرت، تعدی، وراجی و عقاید جزمی باید با اصالت دادن به تکثر شکلهای زندگی، یعنی در چارچوب بحث و تخالف، مورد بازبینی قرار گیرد.
- تکنولوژی جدید یعنی واقعی شدن تمام رویاهایی که تا قبل از این تنها یک خیال شیرین بوده است.
- چند هويت تکنولوژيک ديگر غير از سخت افزار وجود دارد که از جمله به نرم افزار و مهارت هاي انساني مي توان اشاره کرد.
- در حقیقت هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ مانند یک کودک نوپا هرروز بیشتر از قبل یاد میگیرند.
گرافن حتی به عنوان یک ماده ضد سرطان هم شناخته میشود؛ اما بزرگترین چالش، تولید انبوه آن و به صورت خالص است. البته پایین آوردن قیمت آن هم اهمیت دارد و در صورتی که به همه این اهداف برسیم، گرافن آغازگر بخشی از تکنولوژی جدید دورانها خواهد بود. همه ی افراد جامعه در هر قشری، باید از تکنولوژی در زمینه ی کاری خود استفاده کنند. به زندگی بشر میگذرد؛ وسیلهای که امکان ارتباط بیسیم و از راه دور را برای کاربران فراهم کرده است.
کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کارها
هدف از انجام این پژوهش نیز پایش اثر بخشی اقدامات تبلیغاتی شرکت کرمان موتور در سطح کشور طی سه سال گذشته می باشد. نوع پژوهش حاضر به صورت کاربردی و نحوه گردآوری داده ها به صورت آمیخته (کمی-کیفی) میباشد. جامعه آماری مشتریان شرکت کرمان موتور در سه سطح کشور هستند که در بخش کمّی 640 نفر و در بخش کیفی 30 نفر مورد بررسی قرار گرفته اند. مدل مفهومی موجود در این پژوهش جهت سنجش ارزیابی تبلیغات مدل آیدا می باشد. به طور مشخص در این تحقیق از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری با رویکرد پی.ال.اس (بخش کمّی) و کدگذاری باز (بخش کیفی) برای پردازش داده ها به کار گرفته شده است.